Nieuws:

Geachte bezoekers, registratie op dit forum is niet meer mogelijk. U kunt hiervoor terecht op https://www.amerikaans-modelspoor.info/website/. Dit forum is verhuisd naar die zelfde locatie. Dit forum blijft zolang als mogelijk als naslag behouden.

Main Menu

Dirty Stuff

Gestart door milocomarty, april 01, 2016, 01:57:31

« vorige - volgende »

milocomarty

Nee, normaal alleen de witbalans van mijn camera. Bewerk zo min mogelijk..

milocomarty

Thnx !!

Volgend project op de bank,

dutchbuilder

Ga je nog deuken en butsen maken?

Ton
Erare humanum est

milocomarty

Nee, deze zijn niet van mij..

milocomarty

Zo, gaat langzaam vooruit met de coal hoppers. Droogtijden dat zijn toch wel de ergste nachtmerries van een modelbouwer. Hier en daar wat roestige vlekken op de grijze die eens zwart is geweest. Allerlei potjes van AK, Ammo, Vallejo en wat olieverf. De roodbruine heeft een basis fade gekregen met wat andere smerigheden door middel van Panpastels. Wou dit medium toch eens wat meer proberen en bevalt best ok, alhoewel de nauwkeurigheid er wat minder mee is. De lagen tussendoor geseald met AK interactive ultra matte varnish. Super rommel die mega mat is...

dutchbuilder

Zeer goed getroffen.

Ton
Erare humanum est

wimmc

Hoi,
Mooi hoor.

Groetjes, Wim.

milocomarty

JohnT

Ga je er nog één maken met butsen en schade? Heb het een keer gezien, was gedaan met stukjes alufolie op de panelen.

JohnT

milocomarty

JohnT

Ja weet ik maar mogelijk heeft het je gekieteld en ga je ervoor, je zal vast wel een slachtoffer kunnen vinden.

JohnT

milocomarty