H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zo vandaag naar het werk de tweede lading in een inkt en alcohol bad gedaan , een flesje van het kruidvat met 40 druppels inkt tot dat ik de kleur mooi vond .



Maar ik wilde jullie ook de ruimte laten zien wat Claudia in de gedachten heeft 40 cm breed en 2 meter 50 lang ik hoop dat je daar iets mee kunt .




p.s. die 40 cm is waar de rolmaat ligt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

De start van de bouw :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben jaloers op jou werkplek. Als ik iets wil doen leg ik mijn armen op het bureau schuif alles aan de kant en kan dan beginnen.

JohnT

Citaat van: JohnT op februari 09, 2016, 19:33:56
Ben jaloers op jou werkplek. Als ik iets wil doen leg ik mijn armen op het bureau schuif alles aan de kant en kan dan beginnen.

JohnT

Is een deur waar ik op werk inderdaad plek zaat er op ben er wel blij mee ja
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

februari 10, 2016, 11:05:48 #79 Last Edit: februari 10, 2016, 11:33:16 by ger deguelle
weer een stap verder allen had ik me verrekend een kleine trestel te weinig gemaakt .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Volgens mij heb je er een te veel ik zie op geen enkel voorbeeld dubbele trestels  ;D

februari 10, 2016, 16:14:13 #81 Last Edit: februari 11, 2016, 11:28:57 by ger deguelle
Citaat van: wildavits op februari 10, 2016, 14:34:44
Volgens mij heb je er een te veel ik zie op geen enkel voorbeeld dubbele trestels  ;D

Als dat zo is dan word het een schoonheids foutje is alles al verlijmd.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vanmorgen de laatste hand er aan gebracht nu ff een paar uur drogen dan kunnen we verder met de bovenkant daar moeten nog water tonnen op als ik het goed heb en nog over de hele lengte nog balken waar de rails op komen maar ff naar een voorbeeld zoeken .




Maar ik hoop dat ik hem kan plaatsen in het weekend dan kan ik verder met de berg en de aansluiting van de rails maar dat zien we wel over de nachtdiensten wel  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


februari 11, 2016, 12:42:49 #84 Last Edit: februari 11, 2016, 12:47:46 by ger deguelle
dat is duidelijk zo dank je Jan.

vraagje aan welke maat is dat 2x4mm???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Eens gekeken hoe het uitziet zo als die foto van Jan . ik vind de brug geslaagd


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Indrukwekkend! Netjes!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

We zijn een paar uur aan het kijken naar de kleur voor de bergen in de woonkamer en we vinden deze alle twee mooi:



Ik dacht zelf latex laten inkleuren iemand een ander idee ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Is fraai maar voor iemand met achteruitgaand zicht zou ik een heleboel contrast maken.
Licht en donker.

Ton
Erare humanum est