Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Hi Martin,

Zier
t er goed uit dat gedeelte erbij.
Je hebt aardig de gang erin.
En wat een goed idee om de ondergrond eerst zwart te spuiten
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Gister maar 's wat knoeien, rails erin en een videootje, nog wel wat slecht licht zover nen ik nog niet...

https://www.youtube.com/watch?v=A0cg5tTQH_8

Ziet er mooi uit martin  ;) ik ga ook eens kijken voor zoon camera voor N dan wel  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Erg mooi en leuk. Al een flink mini Imperium opgebouwd. Zijn de bewoners tevreden met de geboden raildiensten? :-)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Geweldig Martin,
Geeft een goede indruk van je baan op deze manier
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dat ziet er netjes uit.. Maar je mag wel blijer kijken als je in beeld kom  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Pff had nog een dikke kater van zaterdagavond  ;)

Voordeel aan een grotere schaal is dat ik hier geen klein cameraatje gebruik maar gewoon m'n JVC everio op een flatcar leg...


Maar je hebt nog  genoeg te hobbyen zie ik al
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Yep, wordt nu helemaal gaar van een AR1 autoreverser die awol gaat  ??? ::) En ik kan het probleem zo direct nog niet vinden, kreng blijft ratelen... >:(

Weet je zeker dat je de bedrading goed hebt aangesloten en dat je de rails op 2 punten hebt doorgezaagd


groeten John LC

www.lostcreek.nl

Yep, zoveel draden heb ik er niet onder liggen...situatie zoals afbeelding met een gap op beide railstaven bij de zwarte strepen...



ben er volgens mij al achter, moet de trip spanning wat verhogen.............gebruiksaanwijzing af en toe lezen kan wel 's helpen  ;)

Volgens mij is de lus het gedeelte waar je de omschakeling moet plaatsvinden, in de keerdriehoek is de polariteit altijd goed.

Neem maar twee gekleurde potloden bijvoorbeeld rood en zwart en ga over de sporen, in de keerlus komen rood en zwart bij het wissel elkaar tegen in de driehoek niet.

JohnT

Volgens mij is hier niets mis mee.
Als je de lus appart bekijkt is die goed en de driehoek hetzelfde.
Ton
Erare humanum est