Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Hoi Martin.

Ziet er mooi uit, je gaat wel weer erg snel te werk, het rijst de pan uit als het ware!

Groeten van Ren

Groeizaam weer in Twente  ;)

Blijft groeien, meer struikies, onkruid en andere zooi..










Kan wel in herhaling blijven vallen, dis zeg er maar niks over. :D Bewonder de foto's en ga er steeds meer over denken een workshop bij je te gaan volgen. ;). Maar wel pas na de zomer vakantie, als je ze dan nog organiseer.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Vind het ook mooi maar dat heb ik ook al vaker gezegd. Het op natuurlijke wijze aanbrengen zoals Martin dat doet is ook een kunst op zich.

JohnT

mooi martin maar dat weet je  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Toppy, een 3d landschap schilderij.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ondertekend met Martin F.

Ton
Erare humanum est


Martin Facit als in Rembrandt Facit.
Martin heeft mij gemaakt.
Ken uw klassiekers.

Ton
Erare humanum est

Ow  ;) ;D

Zo weer een klein stukkie klaar, zal het eens hebben over de materialen enzo..



De donkere struiken zijn gedaan met Mininatur bodendecker immergrun hell, met een alleslijm op zijn plekkie of aan de vezels van het gras gelijmd..



Lage groenzooi Wooly vezels , vijverspul of  WS poly fiber, in korte stukkies geknipt op de bodem gedrapeerd en met wat pufjes spuitlijm gefixeerd daarna wat fine sponge scatter van The Modeltree Shop in the UK..gefixeerd met wat pufjes spuitlijm de donkerder groen distels, Mininatur schachtelhalme

[/url]

Struikies allemaal uit de Martin Welberg lijn , heb hier 20mm and 30mm olive, light green and white gebruikt, en wat  Mininatur bodendecker immergrun hell er tussen gelijmd, struikies plak ik op de plek met een drupje hete lijm..



De lagere onkruidjes, paar druppies lijm op de toppen van de grasvezels en dan wat WS fine turf op de lijm blazen met een spuitflessie..



Gebruik dit soort flessies voor de lijm, de een met alleslijm de andere met een tweetal lijmen op waterbasis..



Thats all folks !! Dit zijn de technieken en trucs die ik in de workshops ook uitleg..en jullie laat doen..

Fraai weer en zoals je het schrijft lijkt het allemaal erg simpel en eenvoudig te doen. :D

Waar heb jij doe handige flesjes op de kop getikt?
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Flesjes zijn echt een aanrader. Ik gebruik ze om mijn latjes aan elkaar te lijmen. Met de flesjes kan je de lijm mooi doseren.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Martin

onder welke groep staan ze ,of hoe heten ze.
heb lopen zoeken maar ben ze (nog) niet tegen gekomen

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden