dieren

Gestart door ger deguelle, juni 05, 2015, 15:22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sintra, of Forex geextrudeerd pvc...gave palm Ger !!

Citaat van: ger deguelle op september 12, 2015, 15:55:55
Citaat van: dutchbuilder op september 12, 2015, 13:56:54
Grasveld?
Volgens mij speelt het geheel zich af in het middenoosten.
Is een zandbak met hier en daar een polletje niet voeldoende?
Ik zou tussen de gebouwen plaveisel leggen.

Ton

Om de stad van Bethlehem was duidelijk steppe zelf in de bijbel zie je foto's van gras en daar heb ik het ook met onze pastoor over gehad , heb me hier voor diep in de boeken moet leggen van hoe en wat omdat dit voor het raam komt dus ik wil geen fouten hier in ;)

Waarom niet ff gekeken met Google maps? Is inderdaad aardig groen een beetje stoffig groen zeg maar.

JohnT

Citaat van: JohnT op september 13, 2015, 09:35:35
Citaat van: ger deguelle op september 12, 2015, 15:55:55
Citaat van: dutchbuilder op september 12, 2015, 13:56:54
Grasveld?
Volgens mij speelt het geheel zich af in het middenoosten.
Is een zandbak met hier en daar een polletje niet voeldoende?
Ik zou tussen de gebouwen plaveisel leggen.

Ton



Om de stad van Bethlehem was duidelijk steppe zelf in de bijbel zie je foto's van gras en daar heb ik het ook met onze pastoor over gehad , heb me hier voor diep in de boeken moet leggen van hoe en wat omdat dit voor het raam komt dus ik wil geen fouten hier in ;)

Waarom niet ff gekeken met Google maps? Is inderdaad aardig groen een beetje stoffig groen zeg maar.

JohnT

Dat bedoel ik ook zo ik heb me er niet in vergeken toch dat word nog een uitdaging voor me om dat te doen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Toen ik thuis kwam moest ik ff wachten op het eten dus ff gekeken wat ik gister geprobeerd had met het gipsverband en het zit er heel goed en strak er op ,alleen moet ik de rest dan in de breedte doen dan ziet het er beter uit .



Een hoek van de stal gemaakt met stenen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Ger mijn komplimenten. En inderdaad erg spaarzaam zijn met gras en ander onkruid. Alleen in de winder en lente is het groen omdat het geregend heeft. De rest van het jaar, vooral op zulke binnenplaatsten, weinig grassen gezien.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ik heb gister nog een test gedaan waar ik de gebouwen mee kan insmeren namelijk met structuurverf wit :



test stukje van gister avond :



en van morgen een kleinstukje gedaan op een gebouw :



Maar mijn gevoel zegt dat ik eerst alles met gipsverband moet doen dan heb ik ok geen gladde ondergrond meer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik vind het zo een goed effect geven.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op september 14, 2015, 10:38:45
Ik vind het zo een goed effect geven.

Ton

ik denk met gipsverband dat het dan beter is
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb een laag gipsverband aan gebracht aan de stal en herberg en mijn mening het ziet beter uit zo al zonder kleur :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je mag best wel wat uitgesproken structuur hebben.
Het is per slot van rekening een grote schaal.
En in dit geval mag het Anton Pieck gehalte best hoog zijn.

Ton
Erare humanum est

Zo heb een paar dagen moeten wachten omdat ik geen verband had maar daar ben ik zo goed als klaar mee ,de ramen en deuren uitsnijden en een laagje structuurverf er op dan kan ik verder met de aankleding .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Begint op het decor te lijken van "life of Brian". Moo gedaan!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

vanmorgen nog wat aan de kerststal gedaan een muurtje om de dadelpalm en wat rotsen gezet .




Van de action een stam mee genomen voor de vijgen boom maar hier heb ik jullie advies nodig voor de bladeren en de kroon van de boom wat moet ik hier voor gebruiken en waar te krijgen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Omdat de spullen wat ik besteld pas volgende week komen ga ik maar ff verder hier mee de ramen wat oosterse  tint gegeven.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf