Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.


Mooi filmpje Martin. Erg geslaagd
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

super mooi  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Cool Martin, bijna zo mooi als in het echt.  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Thnx mannen !!

Citaatjammer van het achtergrondlawaai

Da wil nog wel 's voorkomen op een expo, wel gevraagd of iedereen z'n klep wou houen maar dat mocht niet baten  ;) :D

Staan btw meer filmpjes van de Mechelen expo door dezelfde maker op de jup buis...


Neuh Belgen h? die gaan met bier op alleen maar meer praten  ;)

Tijdje geleden dat ik wat aan m'n baantje heb gewerkt. Veel boompies in de maak. Vanavond maar wat op z'n plek gezet. De grote den met de kleinere achter  Kirk's..









Ben van plan er nog een 2 of 3 van die grotere en wat middelmaatjes neer te pleuren. Beetje gek eigenlijk om de sign tussen het groen te verstoppen maar denk dat er in de scene wat meer te ontdekken valt (voor die die het niet weten  ;))

Mooi zoals de onderste takken wat bruiner zijn Martin , zoals het ook in het echt vaak is, je bomen zijn echt werelds.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Super mooi ja  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Martin, super mooi dat groen van jou!!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mooi Martin, je hebt het bomenmaakvirus goed te pakken. Vind het zelf ook mooi werk en probeer net als jij de werkelijkheid zo goed mogelijk te benaderen.

JohnT

Hoi Martin,

Ziet er cool uit. Je weet de sfeer goed te treffen!

Groet,
Michel

Dank mannen !!!

Citaatje hebt het bomenmaakvirus goed te pakken.

:o begint erg te worden  ;)

CitaatMooi zoals de onderste takken wat bruiner zijn

Hier toch even ere wie ere toekomt, de boom waaraan je refereerd is een van de weinige die niet van mezelf zijn. De zilvergrijze Cedar is door Jos "Grove Den " Geurts gemaakt. Kado van hem tijdens OntraX..

Wat een eerlijk mens ben je toch Martin  :) , maar neemt niet weg dat jou bomen geweldig zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N