H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

augustus 15, 2016, 11:31:09 #525 Last Edit: augustus 15, 2016, 12:32:32 by ger deguelle
@ JohnT voor het dak had ik van Auhagen golfplaat gebruikt nr 52431 ,de foto van gister had ik wat op geplakt en ook weer er af gehaald .

Ben vandaag een beetje verder gegaan met het landschap waar de mine komt te staan ik heb het een beetje groter gemaakt om er nog een tunnel er bij te maken .
Door deze tunnel zo er bij te trekken maak ik 3 lossen indelingen op de baan de logger gedeelte ,de harbor en de ? ben ik nog niet uit , Maar nu ff rotsen gieten voor de afwerking van de tunnel .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo naar een middag lekker buiten malen heb gegoten heb ik weer wat voorraad in de doos nu kan ik morgen verder met de tunnel  , ben er wel achter als je wat beter gips gebruikt voor modelbouw krijg je beter resultaat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kon het niet laten en de rotsen om de tunnel gemaakt .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op augustus 16, 2016, 09:17:23
Wordt een imposant geheel, mooi gedaan.

JohnT

Dank je JohnT denk zelf aan een oud verlaten spoor te maken daar met een twee taal verlaten wagons of denk ik te ver ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar wat denk werk en breek werk dat het ook mooi allemaal in elkaar past is de rots achter de mine klaar , heb ook meteen een rots bij geplakt onder de trestel waar het pad dead donky komt .
Voor :


Naar ;

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je bent weer lekker aan het knutselen Ger.
Vindt die eland die aan het mijn gebouw zit heel leuk gevond.
Het is toch wel een eland ??.

augustus 16, 2016, 18:17:23 #532 Last Edit: augustus 16, 2016, 19:13:22 by ger deguelle
@ Ronald ja klopt is een moos .

ik zoek het volgende :

H0 decorplaten hout met planken in Nederland te koop.

ik zoek 2 wagons Hon3 voor de mine .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je heb al je N spul weggedaan anders had je daar wat mee kunnen knutselen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:54:56
Je heb al je N spul weggedaan anders had je daar wat mee kunnen knutselen.

Ton

ik  heb nog wel wat oude onderstellen ergens liggen maar hoe verder met de bak en dan denk ik vooral aan de maten ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 16, 2016, 21:16:50
Citaat van: dutchbuilder op augustus 16, 2016, 20:54:56
Je heb al je N spul weggedaan anders had je daar wat mee kunnen knutselen.

Ton

ik  heb nog wel wat oude onderstellen ergens liggen maar hoe verder met de bak en dan denk ik vooral aan de maten ???

Ja daar heb ik geen voorbeelden van.
Als ik wat maak voor 0n18 dan neem ik een poppetje als maat.
De wagonnetjes voor smalspoor zijn altijd smaller als voor normaal spoor en er moet altijd iemand (het poppetje) in kunnen staan.
Geeft je een idee hoe groot zo'n wagonnetje zou moeten worden.

Ton

de achterste boxcar in standard gauge en die twee voorste zijn narrow gauge.
Erare humanum est

Ben vanmiddag weer een paar uurtjes gaan zitten had nog een paar plankjes liggen dus verder met de mine :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het geeft gelijk een ander aanzicht aan het gebouw, ziet er goed uit Ger.

Weer een paar uur gewerkt aan de mine hij word beter dan ik verwacht had en Claudia wil hem niet als verlaten hebben dus hij moet in redelijke staat zijn .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf