H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooi bootje Ger. Leuk met de rook, net echt
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hallo,

Misschien een tip: probeer eens met Bison Poly Max Crystal water te maken. Ik heb dat met aardig resultaat, al zeg ik het zelf, gebruikt om een stuk Santa Fe spoorlijn langs de oceaan (San Clemente e.o.) na te bouwen voor mijn FREMO USA module verzameling.

MVGerrit
"   _         ___       __          __ "
  /      \   |_    _|  / __ |      | __ |
  |   -   |     |  |     \ __ \      | _| 
  |_ | _|   _|_|_   |___/    _|_|_ 
_|"""""|_|"""""|_|"""""|_|"""""|
"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'

Hoi,

En nog een plaatje van mijn USA Pacific Ocean front in wording. Over de lagune komt een trestle. Je spuit met een kitspuit je waterondergrond vol en daarna smeer je het uit met een plamuurmes dat je in de terpintine nat houdt. Daarna spuit je er golfjes op die je met een houtspatel laat omkrullen. Nu alleen nog schuimkopjes met witte acrylverf aanbrengen. Voor de kleur van de ondergrond heb ik hier gebruik gemaakt van "geairbrushte" Tamiya XF hemelsblauw. Maar dat is voor een Noordzee strand natuurlijk glad anders.

MVGerrit
"   _         ___       __          __ "
  /      \   |_    _|  / __ |      | __ |
  |   -   |     |  |     \ __ \      | _| 
  |_ | _|   _|_|_   |___/    _|_|_ 
_|"""""|_|"""""|_|"""""|_|"""""|
"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'

Citaat van: Gerrit ATSF op mei 11, 2016, 00:23:38
Hoi,

En nog een plaatje van mijn USA Pacific Ocean front in wording. Over de lagune komt een trestle. Je spuit met een kitspuit je waterondergrond vol en daarna smeer je het uit met een plamuurmes dat je in de terpintine nat houdt. Daarna spuit je er golfjes op die je met een houtspatel laat omkrullen. Nu alleen nog schuimkopjes met witte acrylverf aanbrengen. Voor de kleur van de ondergrond heb ik hier gebruik gemaakt van "geairbrushte" Tamiya XF hemelsblauw. Maar dat is voor een Noordzee strand natuurlijk glad anders.

MVGerrit

Ziet er goed uit neem ik mee in mijn test stuk  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Gerrit ATSF op mei 11, 2016, 00:23:38
Hoi,

En nog een plaatje van mijn USA Pacific Ocean front in wording. Over de lagune komt een trestle. Je spuit met een kitspuit je waterondergrond vol en daarna smeer je het uit met een plamuurmes dat je in de terpintine nat houdt. Daarna spuit je er golfjes op die je met een houtspatel laat omkrullen. Nu alleen nog schuimkopjes met witte acrylverf aanbrengen. Voor de kleur van de ondergrond heb ik hier gebruik gemaakt van "geairbrushte" Tamiya XF hemelsblauw. Maar dat is voor een Noordzee strand natuurlijk glad anders.

MVGerrit

Mooi water.

JohnT

Van morgen is Jan bij me langs geweest om me twee gebouwen te geven hartelijk dank hier voor .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

netjes zo, word al een heuse haven

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

JA ja met z'n allen komen we er wel.
Je hoeft het alleen nog maar samen te stellen , dat schiet lekker op zo.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op mei 12, 2016, 22:31:51
JA ja met z'n allen komen we er wel.
Je hoeft het alleen nog maar samen te stellen , dat schiet lekker op zo.


Ton

Inderdaad ja ben ik ook heel dankbaar voor
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik geef nooit aan goede doelen vanwege de grote strijkstok en wat daar aan blijft hangen.
Maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op mei 13, 2016, 00:32:33
Ik geef nooit aan goede doelen vanwege de grote strijkstok en wat daar aan blijft hangen.
Maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.

Ton

Nogmaals wij zijn er zeer dankbaar over dat we geholpen worden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel graag gedaan Ger
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik heb een vraagje over mos ik wil op de plafond  baan mos gebruiken voor struiken en zo is dit aan te raden of niet ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als het goed droog is kan het geen kwaad lijkt mij, ik gebruik het ook. Het wordt wel helemaal geel op den duur maar dat kun je oplossen door het te verven. En het vangt stof maar dat doet ander groen ook.

JohnT

Citaat van: JohnT op mei 17, 2016, 19:05:49
Als het goed droog is kan het geen kwaad lijkt mij, ik gebruik het ook. Het wordt wel helemaal geel op den duur maar dat kun je oplossen door het te verven. En het vangt stof maar dat doet ander groen ook.

JohnT

Ok dat het geel word moet ik niet hebben dan moet ik maar eens kijken voor iets anders .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf