Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lijkt erg hoog.......
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Kan wel maar is idd wat aan de hoge kant, Ger wat je nu doet met druppels lijm onder de pollen...druppel die op je gras, pak je grasstokkie en zet een 2e laag 2mm's

Moet nog gemaaid worden!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: milocomarty op januari 08, 2015, 13:11:37
Kan wel maar is idd wat aan de hoge kant, Ger wat je nu doet met druppels lijm onder de pollen...druppel die op je gras, pak je grasstokkie en zet een 2e laag 2mm's

Martin dat heb ik nu eens gedaan druppels op het bestande gras en dan nog eens 2 mm er op ik zie geen verschil ,de lijm hoe dik moet die zijn hier voor .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


zo lang heb ik nog nooit op een gebouw gedaan ben nu een week verder met mijn gas station alleen nu eerst eens kijken of die past op de plek waar ik hem wil zetten .
Maar hij doet het net  :o ik had ook nog een klein auto kerkhof liggen en er naast gezet wat denken jullie er van ?





Moet er nog veel aan doen het grote dak vast zetten de inrichting er in en noem maar op
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien nog een ietsje verder van de rails af, verder prima toch. Het kerkhof lijkt op een tableautje die kun je misschien doorzagen zodat beide delen achter elkaar komen.

JohnT

Ja , wat John zegt iets naar voren , die weg is sowieso breed , tenzij je er van die schuine parkeerplaatsen aan maakt zoals je vaak ziet in Mainstreet USA.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

dus als ik de stoep er voor weg neem is het dan beter
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is nu dubbelop, stoep, voorplein en dan weer een stoep bij het gebouwtje....
Je zou op het voorplein ook een tweedehands car sale kunnen maken met lekker veel schreeuwerige reclame.....

Ton
Erare humanum est

Nee niet de stoep weghalen , beide gebouwen wat op schuiven naar voren, je hoeft die weg ook niet helemaal te maken , als je daar maar een stukje van laat zien weet iedereen dat er een weg ligt.

Zoiets

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik heb vanmorgen de laatste hand gelegd aan de gas station ,ik was op een of ander manier de pompen kwijt geraakt maar ik ben  een beetje creatief geweest hier in .
Maar nu eens gaan kijken hoe ik dat ga doen met de idee?n wat jullie zijde verkoop auto's kijken naar voorbeeld .





Het leuke aan foto's is dat je meer foute ziet  >:(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb een paar uur zitten werken aan het idee om de huizen iets meer van het spoor te laten komen ,maar het tweede waar ik tegen loop is dat dan de weg te scherp naar de brug toe gaat en ik vind dat niet uitzien .
Maar om dat ik daar wat breekwerk moest doen omdat ik de weg met gips had gemaakt is me  de hele gescheurd en heb ik helaas de weg moeten afbreken .
Nu loop ik te denken de weg langs het spoor te laten gaan en een lange brug naast de bestande spoor  brug te laten gaan zo heb ik een mooi bocht naar de brug bij de waterval ,maar de huisje komen dan naar voren en de weg gaat naar achter .
Maar ga nu lekker weer zoeken hoe ik dat moet oplossen kwa maken van de weg en hoe ik die verhoging naar de brug maak maar niet met gips of klei .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lijkt me 'n goed plan Ger.
Dan wordt inderdaad de bocht naar de brug niet zo scherp.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op januari 10, 2015, 15:55:41
Ik heb een paar uur zitten werken aan het idee om de huizen iets meer van het spoor te laten komen ,maar het tweede waar ik tegen loop is dat dan de weg te scherp naar de brug toe gaat en ik vind dat niet uitzien .
Maar om dat ik daar wat breekwerk moest doen omdat ik de weg met gips had gemaakt is me  de hele gescheurd en heb ik helaas de weg moeten afbreken .
Nu loop ik te denken de weg langs het spoor te laten gaan en een lange brug naast de bestande spoor  brug te laten gaan zo heb ik een mooi bocht naar de brug bij de waterval ,maar de huisje komen dan naar voren en de weg gaat naar achter .
Maar ga nu lekker weer zoeken hoe ik dat moet oplossen kwa maken van de weg en hoe ik die verhoging naar de brug maak maar niet met gips of klei .


Zou foam gebruiken. Makkelijk te snijden en te vromen
groeten John LC

www.lostcreek.nl