Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op december 08, 2014, 16:07:29
Fuel platform zier er nu goed uit Ger, en de longhorns zijn nu nog Xtra Longhorns, neem aan dat je daar nog een klein stukje af haalt, en ze ook nog verft.

de horns krijgen nog een flex beurt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ze heten niet voor niks: Longhorns!
Hans, liefhebber On30 + H0

Zijn die fietssturen niet een beetje aan de lange kant ?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 08, 2014, 22:02:43
Zijn die fietssturen niet een beetje aan de lange kant ?

Ton

ja Ton heb ik gedaan dat ik ze beter kon vast houden komt nog een stuk af, nu nog een vraag aan jullie wat hoort er nog meer bij de fuel station wat belangrijk is .
ik zie van alles  :o
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Geen idee Ger ik rij voornamelijk met stoom.

Ton
Erare humanum est

heb vandaag weer een beetje aan mijn sand and fuel station gedaan ,moet nu ff kijken voor ideeen voor de opslag van zand en een watertoren denk ik zo .
Moet alleen nog wat verouderen aan de silo en de verhoging.


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Watertoren? Waar ga je die voor gebruiken in een dieseldepot?

Gezien de 2 zandtorens zou ik een tank (kan staand) of een bunker neerzetten. Een depot van deze grootte zal wel een redelijke hoeveelheid verbruiken en die ook op voorraad hebben.

Citaat van: usronald op december 09, 2014, 16:09:44
Watertoren? Waar ga je die voor gebruiken in een dieseldepot?

Gezien de 2 zandtorens zou ik een tank (kan staand) of een bunker neerzetten. Een depot van deze grootte zal wel een redelijke hoeveelheid verbruiken en die ook op voorraad hebben.

Ik heb de twee zandtorens met elkaar verbonden van boven af en dan heb ik een verbinding naar een klein loodshuisje waar de leiding via het dak naar binnen komt ,waar dat dan naar de grond gaat naar de bunker toe .
en dan ben ik aan het kijken voor een rooster naast het huisje waar ook een spoor loopt daar kan dan een zand hopper de zand  op het rooster kiepen en dat valt dan in de bunker 
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ff twee foto's gemaakt wat ik bedoel ???

Deze is de rooster wat ik bedoel voor het leeg maken van de zandhoper :


En deze foto heb ik een vraag :of van links naar recht een verbinding met de silo's of het koper stangetje van het huisje naar de silo
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Denk dat de torens die je nu hebt van onder de grond gevoed worden.... zeker niet op de manier zoals je op de onderste foto laat zien ;)

EDIT zie deze foto waarbij de leidingen recht naar beneden gaan de grond in.


december 09, 2014, 17:15:56 #2215 Last Edit: december 09, 2014, 17:28:40 by ger deguelle
ok  :o dan heb ik het verkeerd gezien ik zaal kijken of ik die foto terug vind heb namelijk gezien dat ze van een huisje buizen naar boven loopt

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Oke Ger, het kan dus op meerdere manieren :) Wat jij mooi vindt. Zou m alleen niet te lang en te schuin maken. Op jou foto staat die vrij steil en kort op de toren. Lijkt me ook handig want zand dat vochtig zou worden in de pijp blijft dan niet steken en valt terug de bunker of opslag in.

ik heb het dus maar zo gedaan voor mijn gevoel vind ik het ok zo ,en door deze zo vast te zetten staat ook alles een beetje vaster .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan zul je wel moeten ondersteunen want zo blijven die leidingen nooit hangen (in werkelijkheid dan).

Yep , zand is zwaarder dan water maar zal wel blijven hangen in die buizen dus gaan die buizen doorzakken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N