Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Ik weet niet wat ik fout doe nu maar mijn zelf gemaakte static gras doet het niet meer goed heb er al nieuwe batterij er in gedaan maar helpt niet wat kan het zijn ik heb nu gedaan wat ik normaal ook doe
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Denk even naar de action een nieuwe mepper kopen en opnieuw maken denk ik  :-[
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik heb niet veel zin om wat groots op mijn baan toen maar ben nu een paar dagen an het schuiven met de huisjes Lang de weg  .



Ik heb het het vuur op een laag standje staan nu ff maar wil niet zeggen dat ik niks doe aan mijn baan maar wil eerst eens kijken wat ik zo nog kan doen wand ik ben nu ver door mijn voorraad heen .
Ik krijg de baan toch niet af voor voor een bepaalde tijd wat ik wilde doen ,ik weet ook niet hoe ik verder moet nu .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Precies wat John zegt, rustig aan. Beetje afstand nemen, komt de inspiratie van zelf wel weer Ger!
En er vooral niet wakker van gaan liggen, het is en blijft een hobby wat ontspanning moet geven ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Maar ik moet eerst nu alles voor mij zelf op een rij krijgen namelijk 14 dagen geleden hebben we te horen gekregen dat mijn vrouw links blind is en rechts ziet ze nog maar voor 70 % .
Donder kreeg ik te horen dat mijn ex zwaar ziek is haar lever wil niet meer en dan weet ik niet hoe het verder gaat met mijn kinderen die daar bij de ex schoonvader inwoont .
en gister kreeg ik te horen dat mijn tante wie me groot gebracht heeft nog geen 14 dagen meer te leven heeft door kanker dus het word me allemaal een beetje te veel nu .
En met  mijn baan weet ik al een  tijd niet meer hoe verder dus ik ga ff wat rustiger aan doen en als ik zin heb ga ik wel verder .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jeetje Ger, dat is veel in 1x wat je op je bordje krijgt..... Sterkte man!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Vreselijk rot. Heel veel sterkte.... Die baan, die loopt niet weg. Je aandacht gaat nu wel ergens anders naar.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mijn meeleven Ger , dit is zwaar klote.
one railway a day keeps the schrink away.

Ton
Erare humanum est

Heftig Ger, zo veel tegelijk...
Veel sterkte kerel!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

sterkte .dat is zeker een berg ellende die je te verwerken krijg

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Goh jongen, dit is schrikken.
Ik leef ontzettend met je mee en veel sterkte met alle ellende.
Hans, liefhebber On30 + H0

Veel sterkte Ger.
Dat is inderdaad een hoop wat je zo op je bordje krijgt.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dank je wel allemaal maar ik moet het alle maal nu een plek geven en daar heb ik wat problemen mee
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo ben nu lekker twee dagen aan de gang geweest met het opruimen van mijn knutsel kamer en nu weet ik ook wat ik in huis heb  ;)
En een ding is zeker strooigoed hoef ik niet te kopen heb ik ruim genoeg van ,een nieuwe werktafel gemaakt en de kasten wat op de grond stonden er op gezet spaart weer ruimte .



Een bak vol met strooigoed en kleuren die ik zeker nooit meer gebruik denk ik zo



En wat ik vooral wilde is een muur helemaal leeg dat ik plek kreeg voor wat te bouwen .





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf