Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kan iemand mij vertellen wat de achterliggende gedachte c.q. de geschiedenis is van een covered bridge?
Als het te ver offtopic is , misschien een apart draadje in weetjes.

Ton
Erare humanum est


Tnx Martin , die had zelf ook kunnen bedenken.....Zucht!
Zeker de hitte!!!!!!

Ton
Erare humanum est

Dacht al, waarom bedenkt ie dat zelluf niet  ;) Relatief koel hier in huis dus graag gedaan  ;D

Rustig hier wat betreft commentaar op jouw brug. D??r kreeg je meer commentaar.  ;D ::)

Dat commentaar zal ik hier ook spuiten ;D

Een kleine stenen brug vind ik niet mooi. Jouw baan is best opvallend en ik denk dat zo'n stenen brug verzuipt in het landschap eromheen. Een stenen brug moet m.i. groot zijn. Bijv. Echo Bridge (zie ook d??r).
Die laatste brug die jij nu presenteert vind ik representatief voor jouw baan i.v.m de locatie die je nabouwt. OK, wel gewoontjes daardoor.

Een covered bridge dekt de mill welliswaar af vanuit een bepaald zichtlijn, maar aan de andere kant dit wordt toch een showbaan? Waar je aan beide kant langs kan lopen? Dan is de bridge vanuit de andere kant bezien misschien weer een mooi duidelijk punt dat opvalt.

Over.

Jeroen

Niet helemaal Jeroen, er kan niet omheen worden gelopen. Zicht alleen als een kijkdoos van de voorzijde..

Oh, dan heb ik dat verkeerd.
Over.

Jeroen

Of zo iets?



Deze heeft als voordeel dat je er onderdoor kunt kijken en bovenlangs  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

houten brug is toch het mooiste, desnoods maak je hem al een beetje rot hier en daar
Lijkt mij dan echt realistisch

John
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Met de temperaturen van vandaag was het beter vertoeven in de werkplaats dan buiten in de tuin. Maar wat aan de brugbak gebouwd, beetje landschap met kartonnen strippies, gipsverband en een eerste laagje gips, bruggetje aan de binnenzijde van NBW's en andere details voorzien, rails met het handje gespijkerd. Daarna maar 's begonnen aan de mill, mockup in zwart gespoten foamboard met dakkies van karton...











Stel je een mill voor in brak rood schilderwerk omgeven door bomen...denk dat ik deze scene wel zie zitten..

Mooi sneeuwlandschapje zo!
Lekker COOL met deze temperaturen.

Ton
Erare humanum est

Ziet er goed uit martin, mischien een hoge elevator erbij en een silo of bunker om de achtergrond wat meer te blokken? of had je al zoiets in de planning... iig denk wel een mooie setup zo.
Hoe maak jij je nbw's k met visitekaartjes en aludraad...ben er wel nieuwschierig naar ;)
Grtz Robin.

Stukkie museum karton en bloemistendraad..

Toch niet elke biels spijkeren op de brug  ;)


John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooie brug
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf