Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Mooie yard. Benieuw naar het uiteindelijke resultaat...
Groet, Martin

Spiderfield Junction

Net zo makkelijk......
Heb ik nog niet, eff in elkaar flansen en hup, daar staat de fohn.
En alles zelf gemaakt!!!
TOP
Hans, liefhebber On30 + H0

Helemaal met Bart eens , ziet er uit zoals je het in het echt ook kunt voorstellen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik was vanmorgen mijn knutsel kamer aan het opruimen  toen zag ik de spullen wat ik van cor had ontvangen waar ik zeer dankbaar voor ben .
Maar ik zag meteen weer wat idee?n op komen heb het meteen uitgewerkt op mijn Train wash and air blower .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger
schiterend hergebruik van een heli deck 8)
ben blij dat het een mooi plekje heeft gekregen, als je wilt zal ik nog wel eens wat van dat soort spul bij elkaar zoeken.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op januari 02, 2015, 14:22:39
Ger
schiterend hergebruik van een heli deck 8)
ben blij dat het een mooi plekje heeft gekregen, als je wilt zal ik nog wel eens wat van dat soort spul bij elkaar zoeken.
Cor

Ja Cor wat je al niet kan met rest stukjes  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Klein beetje kleuren aangebracht :



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

En Ger gaat maar door , fantastisch maat .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooi man....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ik ben nu al twee dagen aan het inlezen hoe je de rails moet verouderen met alles wat er bij hoort maar er zijn zo veel manieren om het doen .
heeft er iemand nog een tip hoe je het kunt doen (poeders ,verf ,stiften ) en waar ik rekening mee moet houden  ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik gebruik een spuitbus met bruine matte verf. Nadeel is dat je alle wissels moet afplakken en je uren zoet bent met de top laag weer verf vrij te houden. Ik denk dat dit Voor N dus geen geslaagde methode is. Afrader voor jou zou ik zeggen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op januari 05, 2015, 21:55:21
Ik gebruik een spuitbus met bruine matte verf. Nadeel is dat je alle wissels moet afplakken en je uren zoet bent met de top laag weer verf vrij te houden. Ik denk dat dit Voor N dus geen geslaagde methode is. Afrader voor jou zou ik zeggen.

Dat was ik ook niet verplan om te doen en ook niet met de airbruch gewoon met penseel dacht ik zo
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik gebruik een rust brown acryl verf van joesmodeltrains.com alleen is die site under construction helaas.
Hij levert , als hij online is, ook een apparaatje waarmee je die verf kan aanbrengen.
Dat is een potje met een verfwieltje eraan.
Mijn ervaring is dat het met een klein penseeltje net zo snel gaat.
Ik hoop dat die site binnenkort weer wat gaat doen want mijn potje is bijna leeg.
ik gebruik het ook om mee te weatheren.

Ton

Erare humanum est

Zou de airbrush pakken. Verf veeg je zo weer van de top van de rail, en spuit meestal m'n wissels gewoon mee..

Ger gewoon met 'n kwastje.
Ik zelf gebruik 'n potje roest van Anita Decor.
Eddy heeft dat speciaal gemaakt voor dit geval, dus roestige rails.
Hans, liefhebber On30 + H0