Ger scratchbuilding

Gestart door ger deguelle, januari 10, 2014, 11:57:42

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ger dat is een graan elevator , past prima op mijn baan daarom heb ik er ook enkele, maar in Colorado kwam je ze niet ( veel ) tegen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hier een samenvatting van wat Colorado aan agricultuur heeft. Vooral vlees en melk . Maar wat helemaal op jou baan zou passen is natuurlijk een bierbrouwerij , daar staat colorado om bekend. De grootste zijn  Coors in Golden Colorado en Anheiser Busch in Fort Collins Colorado , maar er zijn talloze kleinere in Colorado.





Colorado has a strong heritage in farming and ranching, as well as great depth in natural and organic foods, craft beverages and global restaurant franchises. Innovation and the determination to succeed continue to define Colorado?s food and agriculture industry, which has persevered since the first pioneers settled the state.

Governor Hickenlooper praises the diverse agricultural and food industry for helping lead the state out of the recession. The industry generates more than $5 billion dollars in economic output annually. Exports are a major driver of the industry, with Colorado food and agriculture products being imported by more than 100 countries worldwide and growing by 20% in 2011 to $718 million.

Colorado maintains a strong reputation for large production agriculture, as well as organic and natural foods, and is a leading producer of specialty products including fresh market potatoes, barley, cantaloupe, lettuce, potatoes, sweet corn, and winter wheat. Additionally, Colorado has the highest milk production per dairy cow in the U.S. and is a leader in the number of cattle and lambs fed. The state is also recognized for its meat processing technology and leadership in animal welfare.

Colorado?s food and beverage manufacturing sectors are both major drivers of the industry, with concentrations in animal processing, bakeries, and tortilla manufacturing and dairy product manufacturing, as well as breweries and soft drink manufacturing.

Colorado is the nation?s leader in producing beer, with nearly 150 breweries statewide. Some of the top brewing companies in the country are housed in Colorado, such as New Belgium Brewing, Oskar Blues and Odells Brewing Company. Additionally, both distilleries and wineries have significant growth potential, with Colorado?s two wine regions already generating significant economic activity annually for wine-based tourism.


3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Beter nog , je bouwt de papier fabriek nog wat groter tegen die wand , zet er dit bovenop



en ipv een papier fabriek maak je er een grote brouwerij van.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 09, 2014, 23:15:28
Beter nog , je bouwt de papier fabriek nog wat groter tegen die wand , zet er dit bovenop



en ipv een papier fabriek maak je er een grote brouwerij van.

Hoi jan is ook een mooi idee ja en krijg je zo iets ook in N dan ?en meer tegen de muur aan gaat denk ik zo niet omdat langs de muur twee sporen lopen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou ik heb ff snel gezocht naar voorbeelden ik wilde zeker van die silo's op de baan dus gezocht naar een voorbeeld maar helaas vind ik van wat ik mooi vind geen duidelijke foto's .
Vooral de eerste foto spreekt mij aan het gebouw en de silo's





Dus als er iemand betere vind graag
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ideetje, je print een board en plakt het op een stukje doorzichtig plastic. Plaats achter het plastic de verlichting. Je kunt ook een transparant doorje maken voor de ledjes.

JohnT

Citaat van: ger deguelle op februari 10, 2014, 09:48:01
Nou ik heb ff snel gezocht naar voorbeelden ik wilde zeker van die silo's op de baan dus gezocht naar een voorbeeld maar helaas vind ik van wat ik mooi vind geen duidelijke foto's .
Vooral de eerste foto spreekt mij aan het gebouw en de silo's





Dus als er iemand betere vind graag

Probeer is Google Eart.

JohnT

Citaat van: JohnT op februari 10, 2014, 09:50:44
Citaat van: ger deguelle op februari 10, 2014, 09:48:01
Nou ik heb ff snel gezocht naar voorbeelden ik wilde zeker van die silo's op de baan dus gezocht naar een voorbeeld maar helaas vind ik van wat ik mooi vind geen duidelijke foto's .
Vooral de eerste foto spreekt mij aan het gebouw en de silo's





Dus als er iemand betere vind graag

Probeer is Google Eart.

JohnT


Ga ik straks ff doen John moet nog ff een paar dingen regelen voor de grote dag voor mij en Claudia  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: moonlicht op februari 10, 2014, 09:58:42
had je al masten voor je power plant gevonden?
http://www.imaginethatlaserart.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=92&virtuemart_category_id=20&Itemid=221

Cor

Die had k al gevonden Cor een winkel bij mij in het dorp heeft ze voor me besteld krijg ik woensdag  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,
Heb ik iets gemist?
de grote dag voor mij en Claudia!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

februari 10, 2014, 12:53:00 #446 Last Edit: februari 10, 2014, 14:00:13 by ger deguelle
@ hans en de andere leden van het forum .

Zo als jullie weten heb ik en Claudia ons verloofd op 28 dec 2013 en wij zijn net terug van de gemeente en wij gaan op ............ 5 sep 2014 om 15:00 uur het JA woord zeggen .

Gr ger en Claudia
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Mooie stap Ger!
Ga je dan ook kleine Deguelle-tjes modelleren?  :D 8) O:-)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Gefeliciteerd Ger en Claudia.