Ger scratchbuilding

Gestart door ger deguelle, januari 10, 2014, 11:57:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo Ger, mocht je de hele moter exact na willen bouwen, heb ik nogwel een site met de complete maten erop, de moto manual :)



deze plaatjes onderandere, ikhoor het wel.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 21, 2014, 22:51:11
Hallo Ger, mocht je de hele moter exact na willen bouwen, heb ik nogwel een site met de complete maten erop, de moto manual :)



deze plaatjes onderandere, ikhoor het wel.

Hier kan ik al veel mee Hans is in N dat leuks denk ik wel  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 22, 2014, 08:38:47 #257 Last Edit: januari 22, 2014, 08:59:22 by ger deguelle
Zo de grove lijnen zijn er nu schuren maar  ???




Zo ff schuren en walla



Ik vind hem nu al geslaagd ,mij gaat het er om als de kappen van de lok weg zijn dat je kunt zien dat er een moter in zit .
Veel detail kan ik niet maken maar ik probeer zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen in N
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lekkere snoepjes, Ger!
De contouren zijn er al, heel goed.
Hans, liefhebber On30 + H0


januari 22, 2014, 11:42:57 #260 Last Edit: januari 22, 2014, 11:57:15 by ger deguelle
Nou  dat moet hem worden  de eerste is dood kon niet tegen verf  :'(



Nog een foto van de motorblok

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tweede blok ziet er zelfs beter uit dan de eerste.

Citaat van: ger deguelle op januari 22, 2014, 11:42:57
...  de eerste is dood kon niet tegen verf  :'(

:D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Mooi Ger, maar heb je nu ook een loc zonder kap waar die motor in kan? Heb je er ??n zoals op de originele afbeelding of ga je die ook maken?

JohnT

Citaat van: JohnT op januari 22, 2014, 12:25:23
Mooi Ger, maar heb je nu ook een loc zonder kap waar die motor in kan? Heb je er ??n zoals op de originele afbeelding of ga je die ook maken?

JohnT

Nee John de lok heb ik nog niet hier maar die motor komt in zoon lok wat ik al eerder aangaf hier en als ik het goed heb is deze iets groter dan deze waar ik de maten van heb genomen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie motor geworden Ger
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Great, Ger.
Kun je op 'n filmpje laten zien als tie draait?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op januari 22, 2014, 11:42:57
de eerste is dood kon niet tegen verf  :'(
Mijn post niet goed gelezen Ger?  C:-) Bij schuim altijd eerst een laagje houtlijm als 'sealer' er over, anders gaat het mis. Zoals je nu bewezen hebt. ;D Schuim is heel mooi en makkelijk spul om mee te werken, maar is heel gevoelig voor oplosmiddelen. Helaas ook voor grondverf en secondenlijm. Maar een (dun) laagje houtlijm doet wonderen. 8)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Maarten op januari 22, 2014, 19:39:22
Citaat van: ger deguelle op januari 22, 2014, 11:42:57
de eerste is dood kon niet tegen verf  :'(
Mijn post niet goed gelezen Ger?  C:-) Bij schuim altijd eerst een laagje houtlijm als 'sealer' er over, anders gaat het mis. Zoals je nu bewezen hebt. ;D Schuim is heel mooi en makkelijk spul om mee te werken, maar is heel gevoelig voor oplosmiddelen. Helaas ook voor grondverf en secondenlijm. Maar een (dun) laagje houtlijm doet wonderen. 8)

Ja wel hoor ik heb zelf de motor helemaal ondergedompeld maar dat bleek niet te helpen helaas
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf