H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ik denk dat je een beetje moet kijken naar de tijdsperiode die je wilt uitbeelden
je wilt met stoom denk ik gaan rijden, denk ik dat je rond 1930 tot 1960 kan zitten
zou zo ook niet durven zeggen of er in die periode al wat met custom cars werd gedaan

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op februari 24, 2017, 17:43:27
ik denk dat je een beetje moet kijken naar de tijdsperiode die je wilt uitbeelden
je wilt met stoom denk ik gaan rijden, denk ik dat je rond 1930 tot 1960 kan zitten
zou zo ook niet durven zeggen of er in die periode al wat met custom cars werd gedaan

Cor

Ik was hier van uit gegaan .

http://oldcarandtruckpictures.com/kustomcarpictures/
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Sowieso weinig tot geen stenen gebouwen in logging country, en een custom car shop zul je niet gauw tegen komen in een klein dorp of stadje , zo'n bedrijf had/heeft wat meer potentiële klanten nodig.

De touwen zien er goed uit Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 24, 2017, 19:22:39 #949 Last Edit: februari 24, 2017, 19:28:05 by ger deguelle
Dan heb ik niet opgelet ik heb alles van hout ja moet ik kijken voor wat anders dacht al dat ik dit nu kon afronden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger leuke vordering aan je baan met de barge en  gas station

Waarom maak er geen plaatselijke drukkerij van? De plaatselijke krant bv. Je kan dan een bestelwagen of dergelijke voor de poort zetten die de kranten komt ophalen of een jongen op de fiets die een krantenjongen start.

Het kantoor van de sherrif en de gevangenis zouden wel van steen zijn , als zo'n dorp er 1 had , maar dat wordt misschien wel een beetje efteling achtig een sherrif.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooi gelukt zo Ger, met die trossen.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik moet kijken wat ik hier mee moet in de haven heb ik ook gebouwen staan van steen en ons stoort het niet ik heb gister ook layouts gezien wat gemengde gebouwen op stonden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewoon neerzetten wat jij en Claudia leuk vinden Ger.  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op februari 25, 2017, 11:11:46
Gewoon neerzetten wat jij en Claudia leuk vinden Ger.  ;)

Dat is natuurlijk het belangrijkste.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ben nu al een paar uur met de roco multimaus aan de gang om een nieuwe loc er in te zetten alles volgens het boekje maar ik krijg er de @#$%^&*( van .

ik heb eerst de rocomaus de nieuwe loc er in gezet met naam en een nummer dat gaat goed nu zet ik de loc er op en programeer die maar zodra ik de nr invoer van de loc krijg ik error .

Dus een poging alles in fabrieks instelling te doen maar dat doet die niet .

Nu ff wat tv kijken voor dat dat ding vliegles krijgt grrrrr
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Flying multimaus in the sky.

Poul
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

wat is het nummer?

Ton
Erare humanum est