H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cor, je kan altijd over mijn voorraad gears van Bachmann beschikken voor de Lok van Ger.
Als ze passen natuurlijk.
Lok van Ger is H0 en mijn Loco's zijn On30.
Maar goed laat maar weten wat je eventueel nodig mocht hebben?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 06, 2017, 18:52:24
Cor, je kan altijd over mijn voorraad gears van Bachmann beschikken voor de Lok van Ger.
Als ze passen natuurlijk.
Lok van Ger is H0 en mijn Loco's zijn On30.
Maar goed laat maar weten wat je eventueel nodig mocht hebben?

Wij danken je voor de hulp .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hans
, net gekeken met mijn on30 climax, die tandwielen zijn een fractie te groot, helaas

lokje rijd met de voorste truck ook niet goed, helaas
word dus afwachten wat bachmann zegt, of doet

even gekeken naar onderdelen, trucks zijn los te koop , 2 soorten, (stalen tandwielen en kunststof) wel vreemd
deze kosten 31$ / stuk of 26$/ stuk
er is voor de trucks ook een alternatief van NWSL, weet nog niet hoe duur dat precies is.

daarbij komt dat ik niet 100% zeker ben of deze dan goed rijd, zal hiervoor de lok nog verder moeten open schroeven

lijkt dat er binnenin nog een tandwiel slipt

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Jammer.
Ik weet dat John Vogelaar ooit ook eens zijn gears heeft vervangen.
Naar ik meen ook van metaal.
Even bij John  vragen over het hoe en wat.

(deze kosten 31$ / stuk of 26$ / stuk)
Bij welke firma is dit Cor?
Hans, liefhebber On30 + H0

Ben eens verder gegaan met de locloods.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

word een mooie loods zo

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden



(deze kosten 31$ / stuk of 26$ / stuk)
Bij welke firma is dit Cor?
[/quote]

spare parts bachmann
http://estore.bachmanntrains.com/index.php?main_page=index&cPath=66_68_153&sort=20a&page=5

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ziet er al goed uit Ger die locloods.

Citaat van: American op januari 07, 2017, 15:35:14
Jammer.
Ik weet dat John Vogelaar ooit ook eens zijn gears heeft vervangen.
Naar ik meen ook van metaal.
Even bij John  vragen over het hoe en wat.

(deze kosten 31$ / stuk of 26$ / stuk)
Bij welke firma is dit Cor?


Heb  bij mijn shay tandwielen vervangen door  metalen gears van NWSL.  Verzendkosten zijn helaas nogal hoog.
Weet niet of NWSL  ze ook heeft voor deze loc.

Blijft altijd een probleem die plastic gears.
Heb hier wel een link voor de gears. Weet niet of de goede maat erbij zit.
Komt uit Duistsland dus minder verzendkosten.
http://www.lemo-solar.de/shop/kegelraeder.php


groeten John LC

www.lostcreek.nl

Zo te zien wordt het een mooie loods. Ik kan je niet helpen met de tandwielen maar weet een ding zeker dat je nooit moet besparen op de wielen en aandrijving. Als dat niet goed is kun je het nooit goed laten rijden. Beter even sparen en goede tandwielen kopen en plaatsten dan het terugzetten van plastiek van Bachmann.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op januari 08, 2017, 11:26:00
Zo te zien wordt het een mooie loods. Ik kan je niet helpen met de tandwielen maar weet een ding zeker dat je nooit moet besparen op de wielen en aandrijving. Als dat niet goed is kun je het nooit goed laten rijden. Beter even sparen en goede tandwielen kopen en plaatsten dan het terugzetten van plastiek van Bachmann.

Ik weet bijna zeker dat ik nooit meer bachmann koop ik heb met claudia gister avond nog zitten te praten hier over en we zijn er nog niet uit eat we gaan doen .
we hebben gister ook wat filmpje bekeken wat ze mooi vind voor op haar baan en hebben ook modern loggers gezien in canada met gele loc en rood met zwart. En die ziet ze nu nog redelijk goed maar we zijn er nog niet over uit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is het enige probleempje van Bachmann, en intussen komt het weinig tot niet meer voor. Zo'n vervangend setje van Bachmann krijg je waarschijnlijk gratis als je contact op neemt met Bachmann zoals hier al gezegd is .  De kosten wil ik wel delen Ger , tenslotte heb je die van mij gekocht. En tenslotte wil ik zeggen dat zonder Bachmann stoomlocs bjna niet meer te betalen zouden zijn, een Bachmann is ongeveer de helft van andere locs en die zouden nog veel duurder zijn zonder concurrentie.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik begrijp je keuze Ger

ik denk dat veel mensen door deze problemen zich af wenden van Bachmann
wat ik wel zie is dat ze nu van hun fouten leren (helaas te laat) en veel tandwielen dus van metaal in hun loks zetten
ik zeg dit niet om je toch over te halen voor bachmann , alleen het is een feit.

misschien is een heisler van rivarossi een optie, geen idee of er meerdere forum leden hier goede /slechte ervaringen mee hebben.

ik zou zeggen, gooi je ideeën voor loks hier op het forum , kunnen we voor je mee denken

en nu even afwachten wat bachmann voor oplossing gaat geven, mailtje is weg


Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

We wachten eerst ff af wat Bachmann doet en dan kunnen we beslissen wat we gaan doen lijkt me , en die filmpjes wat we gister gezien hebben zijn deze :

https://youtu.be/8NsGt1RrNuY
https://youtu.be/rHuXHKWH1ug
https://youtu.be/QhW7rsz4jfE

Maar die vind ze leuk en de kleur is voor haar ook nog nu te zien maar dan wel met een goede geluidsdecoder er in .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik ben een beetje verder gegaan met de loc loods ik vraag me zelf af waarom niet eerder gekocht die chopper .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf