H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: JohnT op augustus 21, 2016, 12:38:49
Citaat van: ger deguelle op augustus 20, 2016, 16:15:07
Vraag heeft iemand hier al eens wat besteld :

http://www.scalemodelplans.com/smp/pgs/industrial.html

Jawel.

Makkelijk is wel dat je paypal gebruikt. Na betaling kun je direct downloaden.


dat heb ik niet .
JohnT
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Handig om dan is aan te vragen zolang je koper bent is het gebruik gratis en zijn je aankopen verzekerd. Geen creditcard nodig, betalingen worden van je bankrekening afgeschreven.

JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 22, 2016, 09:22:00
Handig om dan is aan te vragen zolang je koper bent is het gebruik gratis en zijn je aankopen verzekerd. Geen creditcard nodig, betalingen worden van je bankrekening afgeschreven.

JohnT

Ik heb er in het verleden eens heel veel slechte ervaring  mee gehad daarom wil ik hem niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag eens led verlichting aangebracht aan de linker kant van de kamer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zit aardig wat blauw in dat licht.
Of ligt dat aan de camera?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 22, 2016, 21:31:16
Zit aardig wat blauw in dat licht.
Of ligt dat aan de camera?

Ton
[/quote

Dat kan wel ton maar kan ook dat onder bij de tv blauw aan staat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 22, 2016, 09:24:58

Ik heb er in het verleden eens heel veel slechte ervaring  mee gehad daarom wil ik hem niet .

Nog nooit problemen gehad op één uitzondering na maar dat werd netjes opgelost.

Iemand stuurde een aankoop niet op, was maar 14,95 maar toch door werd er door Paypal zoveel werk van gemaakt dat ik het product alsnog heb gekregen.

JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 24, 2016, 09:26:48
Citaat van: ger deguelle op augustus 22, 2016, 09:24:58

Ik heb er in het verleden eens heel veel slechte ervaring  mee gehad daarom wil ik hem niet .

Nog nooit problemen gehad op één uitzondering na maar dat werd netjes opgelost.

Iemand stuurde een aankoop niet op, was maar 14,95 maar toch door werd er door Paypal zoveel werk van gemaakt dat ik het product alsnog heb gekregen.

JohnT

waar ik over praat zijn al behoorlijk wat jaren geleden en toen was mijn acount gekraakt dus daarom deze argwaan hier over .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Paypal is zo ongeveer de veiligste manier van betalen tegenwoordig, veiliger dan een credit card of Ideal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou ik heb het toch maar gedaan dan en meteen getest bij : ScaleModelPlans.com de Arrow Creek Sawmill  betaalt en alles uitgeprint heel duidelijk allemaal en op schaal :)

Dus ik kan nu verder gaan met het plan om weer een stuk in te plannen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger

wat paypall betreft, het is veilig, maar ik krijg regelmatig mailtjes met teksten als your account is ........

een kenmerk van deze mailtjes is dat daar nooit je naam boven staat, deze en andere van dat soort mailtjes nooit beantwoorden
bij twijfel bellen.

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op augustus 24, 2016, 11:45:52
Ger

wat paypall betreft, het is veilig, maar ik krijg regelmatig mailtjes met teksten als your account is ........

een kenmerk van deze mailtjes is dat daar nooit je naam boven staat, deze en andere van dat soort mailtjes nooit beantwoorden
bij twijfel bellen.

Cor

dank je voor de tip maar ik open niks van zoon mail ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb een vraag ik wil me een :Amati Master Cut 7386 , versteksnijder aanschaven tot hoe dik kan ik er onder leggen ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die heb ik ook Ger. Ben er niet zo heel erg kapot van. Het is plastic, en alle houtjes wat je snijdt moet vlak/haaks gevijld worden. Ik zou hem niet aanraden.

Over Paypall. Als je het niet vertrouwd, niet doen. Dan Bouw je de mill van de tekening die Janbouli op de vorige pagina gewoon na. Poppetje er bij voor de maatvoering en klaar ben je ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.