H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Op deze foto gebruiken ze gewoon een boomstam met neem ik aan een katrol systeem.

Ton
Erare humanum est

Ik zelf vind dit een mooi systeem :

https://youtu.be/WSP8hb4SFcs

maar dan moet ik ook een Log Skidder hebben
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik denk dat ik mij zoon kraan zelf ga maken met die kraan als onderdelen lijkt me
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 09, 2016, 12:35:45
Ik denk dat ik mij zoon kraan zelf ga maken met die kraan als onderdelen lijkt me

Het is wel een Fleischmann speelgoed kraantje.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 09, 2016, 14:30:27
Citaat van: ger deguelle op augustus 09, 2016, 12:35:45
Ik denk dat ik mij zoon kraan zelf ga maken met die kraan als onderdelen lijkt me

Het is wel een Fleischmann speelgoed kraantje.

Ton

We gaan zien wat we er van kunnen maken heb alleen de kraan nodig
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger ik heb hier nog de spoorkraan liggen uit een set van mehano. Als je wilt kan je die krijgen, moet ze alleen vanuit Antwerpen bij jouw krijgen.

Landgraaf is dat ver van Maastricht? We gaan zaterdag een dagje Maastrichten met de hond.

Citaat van: marctje op augustus 09, 2016, 20:05:45
Landgraaf is dat ver van Maastricht? We gaan zaterdag een dagje Maastrichten met de hond.

Het is van landgraaf naar maastricht 23 km ik weet ook niet of dat uitziet met een kraan en ik kan die kraan niet wat je bedoelt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je kan die kraan zien als googelt op Mehano modeltreinen kraan. Dit is een Amerikaans model.

Citaat van: marctje op augustus 09, 2016, 23:46:48
Je kan die kraan zien als googelt op Mehano modeltreinen kraan. Dit is een Amerikaans model.

Deze is veel te modern voor op de baan van Claudia maar bedankt voor je aanbod ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dit is het plaan maar eens kijken hoe ik hem ga plaatsen en verouderen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kan best wel zo.
FF goed vuil maken.

Ton
Erare humanum est


Logo's eraf , misschien zelfs alle verf eraf en opnieuw in de verf zetten en weatheren.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N