H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wij denken aan zo iets : http://www.rd-hobby.de/de/Catalog/List/185 en die van minitrains vinden we niet mooi naar overleg hier .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Daar heb ik nog een bouwdoos van liggen maar dan wel de tender uitvoering.
Dat model van Mantua klopt niet echt.
De lok is oorspronkelijk van de Uintah RR en heeft een spoorbreedte van 3 foot.
Dus zou eigenlijk H0n3 moeten zijn en geen normaal spoor.
De mallets van Mantua worden veel gebruikt voor ombouw naar 0n30.

Ton
Erare humanum est

Ger ik heb 2 H0 loc's die je misschien zouden bevallen. Beide met DCC en geluid.


Bachmann 70 Ton Climax Clear Lake Lumber Company, mijn vraagprijs â,¬ 200,- , heb ik er ook voor betaald.


Bachmann Baldwin 4-4-0, vraagprijs â,¬ 180,- , minder dan dat ik er voor betaald heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

@ Ton ik zie me zoon loc niet zelf bouwen .

@  Jan de eerste is verkocht die vinden we alle twee mooi precies wat we veel gezien hebben en mooi vonden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo heb mijn plaan rond de haven op papier gezet wat ik in mijn hoofd heb komt een plank links en rechts van 2.50 mtr bij 40 cm dat moet wel gaan op de ruimte .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik wil in de haven iets maken wat de stammen van de wagons het water legt weet iemand of daar een bouwtekening van is :


of iemand een ander idee ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op mei 27, 2016, 18:20:06
Ik wil in de haven iets maken wat de stammen van de wagons het water legt weet iemand of daar een bouwtekening van is :


of iemand een ander idee ?

Hi Ger,

Het voorbeeld heb je al in de foto laten zien. Gewoon nabouwen zou ik zeggen  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ger die leggen ze niet in het water , die laten ze er in rollen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zo ben met mijn schoonvader materiaal gaan halen dat ik met mijn plannen verder kaan hier een paar foto's tot nu toe :





Wij hebben samen ook een roco multimaus gekocht ik heb een vraag over de tweede foto daar zitten  2 kabels aan een printplaat kan ik deze los maken en dan aan de rails maken ???



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Omdat ik niet genoeg mee genomen heb van Hornbach gister kan ik helaas niet verder met de baan grrr dus verder met de waterval eerste laag engelenhaar met Acqua fluida wat ik nog had liggen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: dutchbuilder op mei 29, 2016, 12:38:06
http://www.oude-station.nl/images/Roco/handleiding%20multimuis.pdf

RTFM Ger.

Ton


maar kan ik de kabel doorsnijden aan dan aan de rails solderen . zonder die 4 pinnen er aan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lijkt me wel.
die print is waarschijnlijk voor een aansluitrail of zo.
Ik zou hem netjes los solderen en niet knippen, heb je gelijk twee soldeer draadjes.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op mei 29, 2016, 13:20:03
Lijkt me wel.
die print is waarschijnlijk voor een aansluitrail of zo.
Ik zou hem netjes los solderen en niet knippen, heb je gelijk twee soldeer draadjes.

Ton

ok dan doe we dat  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Printplaat is inderdaad de aansluiting voor de rails.  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl