H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dat heb je netjes gedaan Ger! Top :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Vanmorgen de tweede laag aangebracht maar nu iets dikker dat het net van de lepel af valt .






Gisteravond ook met Claudia weer zitten te zoeken met aankleding van haar baan ze heeft al zeehonden besteld en een set figuren voor de maat verhouding dat ik niet te groot ga wand dit is voor mij ook nieuw in H0 .
Vind het alleen geen  gebouwen in Nederland om verder te komen wand de haven moet een aanleverpunt worden voor logers .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Omdat het een voorbeeld van een Canada layout word dacht ik dit moet er bij in het water :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

 ;D

Ton
Erare humanum est

Nou ik ben nu al een paar uur te kijken naar de brug en de rotsen en ik vind de rotsen van schuim super mooi en Claudia ook en nu vinden we het niet mooi met het krassen in de piepschuim .
Dus ik denk dat ik morgen het gedeelte bij de brug weg hal en ook met schuim ga maken ik heb genoeg schuim hier liggen dus dat is het probleem niet , had namelijk nooit gedacht dat ik dat met de schuim zo goed werkt .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kijk uit wat je doet Ger.
Je kan ook te veel rotsen maken en dan is het ineens niet mooi meer.
Die brug hoort daar.
Je zou die platen schuim kunnen vervangen door die andere rotsblokken en dan hou je toch die brug.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op april 25, 2016, 19:36:31
Kijk uit wat je doet Ger.
Je kan ook te veel rotsen maken en dan is het ineens niet mooi meer.
Die brug hoort daar.
Je zou die platen schuim kunnen vervangen door die andere rotsblokken en dan hou je toch die brug.

Ton

Volgens mij heb ik iets verkeerd neer gezet ,de brug blijft allen doe ik de rotsen vervangen door schuimblokken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op april 25, 2016, 19:41:59
Citaat van: dutchbuilder op april 25, 2016, 19:36:31
Kijk uit wat je doet Ger.
Je kan ook te veel rotsen maken en dan is het ineens niet mooi meer.
Die brug hoort daar.
Je zou die platen schuim kunnen vervangen door die andere rotsblokken en dan hou je toch die brug.

Ton

Volgens mij heb ik iets verkeerd neer gezet ,de brug blijft allen doe ik de rotsen vervangen door schuimblokken .

mijn schuld, sorry, niet goed gelezen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op april 25, 2016, 20:00:20
Citaat van: ger deguelle op april 25, 2016, 19:41:59
Citaat van: dutchbuilder op april 25, 2016, 19:36:31
Kijk uit wat je doet Ger.
Je kan ook te veel rotsen maken en dan is het ineens niet mooi meer.
Die brug hoort daar.
Je zou die platen schuim kunnen vervangen door die andere rotsblokken en dan hou je toch die brug.

Ton
.
dat gebeurt mij heeeeeeeel veel

Volgens mij heb ik iets verkeerd neer gezet ,de brug blijft allen doe ik de rotsen vervangen door schuimblokken .

mijn schuld, sorry, niet goed gelezen.

Ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Morgen kijk ik of ik een gebouw heb wat daar past Ger , in HO natuurlijk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op april 25, 2016, 22:53:31
Morgen kijk ik of ik een gebouw heb wat daar past Ger , in HO natuurlijk.

thx Jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op april 25, 2016, 16:36:50
Nou ik ben nu al een paar uur te kijken naar de brug en de rotsen en ik vind de rotsen van schuim super mooi en Claudia ook en nu vinden we het niet mooi met het krassen in de piepschuim .
Dus ik denk dat ik morgen het gedeelte bij de brug weg hal en ook met schuim ga maken ik heb genoeg schuim hier liggen dus dat is het probleem niet , had namelijk nooit gedacht dat ik dat met de schuim zo goed werkt .

Uit het schuim stukken uitbreken, dan krijg je het zelfde effect als de rotsen die je nu hebt.
Niet snijden of krassen maar gewoon breken, zo nodig stukken van die andere rotsen erbij plakken.

JohnT

We hebben gisteravond de bovenste gedeelte afgebroken dan kon ik vanmorgen meteen aan de slag gaan met de brug weer op te bouwen .
Eerst heb ik de brug waterpas gezet en dan weer alles opgebouwd met schuim nu laten drogen en morgen een dun laagje roodband er over .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger , ik heb deze iig voor je , heb ik al gebouwd. Is een vis opslag.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi inderdaad
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf