Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

@ Cor dank je voor je aanbod maar ik had nog wat liggen op zolder  ;) en ik dacht dat ik meer reling nodig had maar aan de kant van de auto's staat een beton muur dit heb ik opgelost met een klein strookje hout.



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er fantastisch uit Ger, haha gisteren spraken we er nog over en nu heb je m al gebouwd.

Heb je de rails nog schoon gemaakt en nog wat gereden. Zal van de week bij mij de Ontvangers van Digitrax er uit halen en ze ff afgeven bij jou.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 07, 2014, 15:39:28
Ziet er fantastisch uit Ger, haha gisteren spraken we er nog over en nu heb je m al gebouwd.

Heb je de rails nog schoon gemaakt en nog wat gereden. Zal van de week bij mij de Ontvangers van Digitrax er uit halen en ze ff afgeven bij jou.

Nee jan ik heb met het spoor nog niks gedaan dit omdat ik nog wat breek werk in de hoek waar de brug komt dat stofte  een beetje daarom niet gedaan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hoi,


Mooie brug hoor. En dat in 4 uur, knap hoor.


Groetjes, Wim.

Thx mannen ,maar ik heb een vraag hoe kan ik het beste verweren en wat verouderen van de brug ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 07, 2014, 19:50:34
Thx mannen ,maar ik heb een vraag hoe kan ik het beste verweren en wat verouderen van de brug ?

Ik zou zeggen betongrijze grondverf en vervolgens een hele lichte wash met oostindische inkt of zwarte verf, gevolgd door lichte wash met roest en of groene aanslag...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dat ga ik eens proberen Gerard , wat ik nu eens gedaan heb voor de beton uiterlijk te krijgen heb ik het volgende gedaan eerst grijs gespoten en dan met snel gips een papje gemaakt .
Dat heb ik dan op de brug gedaan met een penseel en ik moet zegen ziet er goed uit de foto komen morgen vroeg als het droog is ,heb nu echte een heel fijn beton uiterlijk .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Probeer ook even foto's te vinden van het wegdek. Misschien wat breukjes of scheidingen tussen betonplaten?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Kijk uit met roest.
Kan alleen maar als het beton ijzer door het beton uitsteekt (betonrot)

Ton
Erare humanum est

ik denk niet dat die brug zo iets heeft is pas 6 jaar oud nu , dus alleen vuil te zien
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja idd.
Goed naar die foto kijken op de vorige blz.
Je kunt de segmenten van het brugdeel goed zien.
Zit ook een heel klein beetje pastel bruin in de kleuren.
Dus vlakken schilderen die net iets verschillen in kleur van elkaar.
De colommen zitten ook lagen in van het betongieten....

Ton

Erare humanum est

Tot zo ver ben ik nu best wel pfff  alleen op de foto zijn de kleuren veller

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

november 08, 2014, 11:27:21 #1978 Last Edit: november 08, 2014, 11:29:08 by dutchbuilder
Is slecht te zien Ger.....
Maar wat ik kan zien ziet er goed uit........

Was me al eerder opgevallen , er zit een waas over je foto's......vette lens misschien?

Ton
Erare humanum est

november 08, 2014, 13:31:02 #1979 Last Edit: november 08, 2014, 13:39:33 by ger deguelle
@Ton heb de lenssen schoongemaakt ik hoop dat het nu beter is  ;)

Ben Vandaag ook weer ff verder gegaan met mijn probleem hoek ,de brug op zijn plaats gedaan en de waterval aangepast waar nu 2 kleine beekjes uit komen zo is het ook bij de brug in het echt .
Ik vind het nu beter uitzien zo als het nu is dan dat het was hier een paar foto's wat ik nu gedaan heb :



Bij deze foto vind ik zelf de brug kwa kleur mooi :



Heb hier voor modelbouw gips gebruikt dus snel droog ik hoop dat ik vandaag nog de rotsen zwart kan verven :)



Alleen jammer dat ik mijn boekje niet vind waar de kleuren van de rotsen in staan ,maar geen probleem niet alle bergen zijn de zelfde kleuren .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf