Flat Hill in Sn3

Gestart door usarene, december 21, 2014, 21:07:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo.

Hier nog wat foto s van het project Flat Hill.
Misschien zit er soms eenzelfde foto tussen, neem me dat maar niet kwalijk.
Foto 1 Overzicht watermolen ect. eens kijken hoe de weg een beetje fatsoenlijk in de achtergrond kan verdwijnen.
Eerst wilde ik de weg voor de achtergrond laten lopen maar dat vond ik niet mooi.
Nu wil ik de weg op de achtergrond laten verdwijnen en dan aan de voorkant tegen de achterwand de achterkanten van huizen plaatsen zodat het idee ontstaat dat de weg voor de huizen langs loopt.
Snappen jullie het nog? Ik gelukkig nog wel!
Foto 2 De directie van R.P.R heeft in zijn oneindige wijsheid besloten dat de zware Mallet niet meer over de stub wissels mag rijden dus moet er nog 1 wissel vernieuwd worden.
Hier zijn wat voorbereidingen getroffen, ook het perron moet langer worden.
Ook wat brainstormen over de nieuwe Bar-B-Q tent.
Foto 3 Overzicht van hoe de wigwam omgeving er uit komt te zien.
Foto 4 Soms ook nog iets anders te doen! Maasoever Spoorweg Barendrecht.
Tot zo ver maar weer, volgende keer weer wat foto s.

Mooi allemaal gedaan René.
Maar vraagje: ben jij dat op die Engelse lok?
(Is toch 'n Engelse)?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Hans.

Dat ben ik inderdaad maar het is geen Engelse lok.
Het is een freelance lokje maar wel door een Nederlander gebouwd.
Het was een van de eerste ritten die ik zelfstandig mocht rijden op een echte stoomlok, best wel spannend maar ontzettend leuk om te doen.

Groeten van René.

Best wel stoer René, op 'n echte loc!
Moeten we toch 'n keer 'n kijkje gaan nemen.
(Alleen als jij rijdt natuurlijk)!

Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Hans.

Dat is nu net het probleem, ik ben afhankelijk van de eigenaar van de lok.
Hij moet maar net zin hebben om te rijden en dan moet ik er ook nog maar wezen dus iets afspreken is bijna niet mogelijk.
Het rij seizoen is nu over en de baan gaat dicht om groot onderhoud te plegen, meestal heb ik op woensdagmiddag met een diesellok gereden.
Ik meen dat het nieuwe rijseizoen weer op 1 april volgend jaar van start gaat en iedereen is natuurlijk altijd van harte welkom.
Wat ik wel kan doen is jullie, na afspraak, een rondleiding geven.
Maar het is inderdaad wel ,, stoer,, om te doen.

Groeten van René.

Hallo

Hier nog wat foto.s van de vorderingen van Flat Hill
Foto 1 en 2 toont Highway 49 met wigwam en waar de highway naar toe gaat.
Foto 3 laat zien hoe een idee vorm krijgt.
Foto 4 Het idee zoals bedacht nadert zijn voltooiing, nog wat details hier en daar, de achtergrond nog verder aankleden en dan kan het varken vastgelijmd worden.

Groeten van René.

gaat er leuk uit zien Rene
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Leuk idee Renè met dat varken. Maar waar doe je nu je spaargeld in  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Is weer eens wat anders. Creatief en mooi.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Heel mooie scene.
Lekker creatief bezig René.
Gaat tie naar de tentoonstellingen?
Hans, liefhebber On30 + H0

Heel leuk gevonden met die (spaar) varken. 👍👍

John LC, niet verder vertellen hoor maar het spaargeld is in de baan geinvesteerd, ( in het spaarvarken verstopt ) en het laatste beetje dat er niet meer in paste maken mijn vrouw en ik lekker op!
Hans, ik weet nog niet wat ik met het baantje ga doen, eerst maar eens informeren of het aan de nodige eisen voldoet, misschien ga ik wel proberen om de hele handel te verkopen, compleet met rollend materiaal, ik weet het nog niet.

Groeten van René.

Jij hebt anders over belangstelling over je baan niet te klagen.
Ik denk dat dat best gaat lukken!
Altijd veel drukte om je baan heen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hallo.

Hier zijn nog wat foto s van Flat Hill, het gaat aardig lijken op wat ik enige jaren geleden bedachten en getekend had.
Alles zelf maken neemt best wel veel tijd in beslag maar het aanbrengen van de details is wel leuk om te doen.
De verlichting, gordijnen, achtergrond, opberg boxen en afsluit systeem ect. zijn redelijk af, het test rijden met de diverse treinen brengt nog wel wat problemen aan het licht maar die kan ik direct verhelpen.
Ook is het meeste schilderwerk gereed, nog wat gebouwtjes plaatsen en de rest komt vanzelf.
Als ik zo bezig ben komen er steeds weer meer ideetjes om wat te maken dus nog wel even bezig.
Het zijn 2 overzicht foto,s en zo maar een detail foto.

Groeten van René.