OntraXS 2013

Gestart door usronald, januari 19, 2013, 21:26:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Je hebt er 2; de MAK (N-spoorders) en de IGM. IGM doet de oneven jaren, MAK de even. Zo hebben ze altijd een mooi aanbod aan banen op beide tentoonstellingen.

@Wim/Susan en Jan/Ger: Ik heb jullie beide projecten op de 2014 lijst gezet voor OntraXS! We houden contact!! :)

Citaat van: usronald op februari 01, 2013, 11:58:07
@Wim/Susan en Jan/Ger: Ik heb jullie beide projecten op de 2014 lijst gezet voor OntraXS! We houden contact!! :)

Ok  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan zullen we aan de gang moeten, eerst eens een leuk thema vinden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi Jan en Ger,

Mocht het allemaal doorgaan met oNtraxs en wij niet op wintersport zijn, dan zijn hier onze "thema's"
Aan de "oostzijde" een carfloat en aan de "westzijde" en veeverlading en toebehoren. Uiteraard alle gebouwen van hout.
De bakken zijn getimmerd en de eerste spoortjes zijn inmiddels uitgelegd. Qua opbouw enz. ongeveer hetzelfde als Atlantic maar met enige (door ervaring opgedane) verbeteringen.

Groetjes, Wim & SusaN

P.S: Mochten jullie over 3 weken nog naar Rail gaan, wij staan met een paar Atlantic modules tussen/in de baan van de PH&LF. Wij zijn er op vrijdag en zondag.

Dank je Wim en Suzan, zat idd wel aan een haven scene te denken, maar er is natuurlijk veel meer dan een carfloat.
2014 is sowieso onder voorbehoud, laat dat Ronald binnen 6 weken weten of we dat halen of niet.

Rail ben ik helaas niet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 01, 2013, 21:39:41
Dank je Wim en Suzan, zat idd wel aan een haven scene te denken, maar er is natuurlijk veel meer dan een carfloat.
2014 is sowieso onder voorbehoud, laat dat Ronald binnen 6 weken weten of we dat halen of niet.

Rail ben ik helaas niet.


Lijkt me een goed idee dacht ik zelf ook aan Jan  ;) maar we moeten eens kijken wanneer we nog eens kunnen bij praten .
Wanneer heb je nog eens vrij ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Das nog meer dan een jaar Jan, beetje aanpoten  ;) ;D

Citaat van: milocomarty op februari 01, 2013, 22:07:51
Das nog meer dan een jaar Jan, beetje aanpoten  ;) ;D

Een jaar waarvan de helft Golf seizoen is, dat betekent voor mij veel werken weinig vrij en de weinige dagen vrij golfen. En ja ik moet wel golfen tenslotte nemen mensen veel meer advies aan bij de koop van hun clubs als ze dat advies van een goede golfer krijgen.

En ik heb ook nog een eigen baan die eindelijk begint op te schieten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Oh die eigen baan, die kan toch wel effe wachte voor een OntraX uitnodiging  ;)

Aangezien er een aantal mensen op Vrijdag gaan, hierbij een foto van mezelf  , als je ons herkent, Ger en ik gaan samen, maak gerust een babbeltje . Martin en Ronald ken ik al , maar heb geen idee hoe bijvoorbeeld Ton er uit ziet.

Ik ben die in het oranje shirt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 06, 2013, 00:15:57
... maar heb geen idee hoe bijvoorbeeld Ton er uit ziet.

Dan moet je even op zijn website kijken...  ;D

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

yep!
Alleen een beetje grijzer
Ton
Erare humanum est

Het was weer een inspirerend dagje.
Ik had geen poten meer over na al dat slenteren.
Ik was samen met een collega radio amateur die marklin rijd.
Hij was nog nooit geweest maar vond het erg leuk.
De enigste die ik gesproken heb van het forum was Martin , die zat graspolletjes te bouwen.
Nog uitgekeken of ik Jan en Ger zag maar helaas!

Ton
Erare humanum est

Als school het toelaat ga ik al dat lekkers Zondags nog even aanschouwen.

Groet,
Paul