Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.



Nog maar 's een bakkie met hoeken gebouwd, ietsie makkelijker vanwege de 45 graden hoeken. Blijft een looppad van 60cm tussen deze bakken en de Noas Cove bakken over....







Gaat in dit geval, met wat aanpassingen in de bakken en het sporenplan om het gedeelte in de rode rechthoek......



Martin, werk jij uit de vrije hand?
Zit alles in je hoofd, qua grootte, wat waar moet komen etc.?
Aan de tekening is dat niet te zien.
En de invulling van gebouwen en bomen, is dat ook iets wat je ziet als de rails er ligt?
Het klopt allemaal, vandaar!
Hans, liefhebber On30 + H0

Tekeningen zijn voor mij een leidraad, verder niet. Invulling van het landschap gaat gewoon vanzelf. Veranderd ook regelmatig wat in het bestaande plan ivm ruimte etc....

De platte grond ziet er veelbelovend uit.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ok?, zo doe ik het ook wel.
Bij jou klopt het allemaal.
Het is net echt!
Hans, liefhebber On30 + H0

Kwestie van goed kijken naar het voorbeeld en dat vertalen naar model (met een eigen twist)

Martin, door onze opleiding hebben wij leren kijken.
vergeet dat niet.
De meeste mensen zien het niet.

Ton
Erare humanum est

Denk toch dat dat wel te leren is Ton, bomen bouw je ook naar voorbeeld, en ik zie den ik de winterdag hetzelfde als een ander, een kale structuur..

Voor de afstraffing van Brazilie door DU nog effe een paar uurtjes aan het knoeien geweest, modules bijna dicht met Styrodur, verlijmt met PU houtlijm met een spray water om uitharding te versnellen, tussendoor wat landschap vormgegeven en rotsen gesneden met een Fat Max en surformers van Stanley..










Een spray water om uitharding te versnellen!
Dat heb ik nog niet gehoord Martin.
Gaat daar het lijm van sneller drogen?
Hoe dat zo?
Hans, liefhebber On30 + H0

Polyurethaan hard sneller uit bij een hoge luchtvochtigheid, dus een beetje water toevoegen is een kleine meubelmakers truuk..

Ok? bedankt.
Geld dat ook voor hout lijm van de Action?
Hans, liefhebber On30 + H0