The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ben er wel maar meer buiten bezig als het ff droog is dan. Hou mij ook bezig met het ontwerpen van templates voor websites ook een hobby die ik binnen kan doen.

JohnT

Niet veel aan de treinen gedaan.
Ik heb wat nieuwe antennes gemaakt voor het geval het nog eens technisch weer word, wat een $^&^%&**&^!! weer.
En ik heb er een jonge kat bij, die moet je ook in de gaten houden.
Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juli 18, 2012, 21:13:49
Niet veel aan de treinen gedaan.
Ik heb wat nieuwe antennes gemaakt voor het geval het nog eens technisch weer word, wat een $^&^%&**&^!! weer.
En ik heb er een jonge kat bij, die moet je ook in de gaten houden.
Ton

Katten in de gaten houden, goh dat moesten alle kattenbezitters eens doen, geweldig Ton dat jij dat doet. Kun je van mijn buurtgenoten niet zeggen. Vraag me elke dag af waarom honden aan een lijn moeten en katten zonder baasje op stap mogen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Inderdaad, mensen hebben een kat schoppen hem s'morgens de straat op en halen als ze dit niet vergeten het beestje s'avonds weer binnen waarna de kat gaat slapen . Wat heb je dan aan een kat?

Wij hebben er twee komen in de tuin met een lange lijn vinden het prima, zijn niet anders gewend.

JohnT

Die drie van mij komen niet buiten, behalve op het balkon.
Ton
Erare humanum est

Kat van mijn vrouw komt niet binnen in de huiskamer. Bijkeuken is goed genoeg...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Baas boven baas... ;D 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: milocomarty op juli 19, 2012, 12:28:13
Heb net sat? gehad  ;)

't is dat ik weet dat je niet in Helmond woont  ;D , en voor diegenen die niet weten wat ik bedoel, er lopen vrij weinig katten in Helmond rond.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Veel chinezen...... ;D ;)

Citaat van: usronald op juli 20, 2012, 11:35:19
Veel chinezen...... ;D ;)

Zoiets , ja.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Lekker weertje, paar uurtjes wat doen en dan met een biertje in de tuin boompies vouwen  ;)

Veel te warm, wou dat ik aan zee woonde. Ik ben geen zon mens dus blijf verder het liefste binnen met dit weer , maar is te warm om binnen iets te doen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ach, met een biertje erbij in de schaduw is het aardig vertoeven des avonds, overdag sta'k toch in de werkplaats  :'(

Ik woon maar 25 km van het strand vandaan, maar daar moet je ook niet zijn. Veel te veel mensen.

Heerlijk weer, in de schaduw is het net geen 28 graden. Ben het dus helemaal met Martin eens. Mobile baan staat al een week onder de carport. Als ik zin heb knutsel ik wat en als ik geen zin heb een beetje luiren in de schaduw met een hapje en een wijntje). Tenslotte ik heb nog een paar dagen vakantie  8)

Ik ben alleen snip verkouden geworden :-\


Proost uit zonnig Zeeland
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn