Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Kan makkelijk, het waait namelijk behoorlijk ::)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Nog maar 's wat lopen knoeien, effe zien hoe 't eruitziet met een paar boompies erbij...







twee vlekkies da's stog op de lens  ::)

Vind de eerste foto op afstand prima. Denk niet dat je echte wolken moet maken deze hangen dan altijd op dezelfde plaats iets wat ik buiten nog nooit gezien heb.

JohnT

Zal er een tijdje nix aan doen en de volgende meters op dezelfde manier aanpakken John, kan altijd nog..
Vanavond nog wat in de zwartbruine meuk gezet, maakt het makkelijker om strakkies de sporen etc uit te zagen, nog wat mockuppies...zo nu maar wat overzichts plaatjes waar het baanplan wat meer op te zien is....



3 spoortjes aan de onderzijde gaan naar een nog te bouwen 1.85m werf module





eerste wisseltje linksaf naar Nolans Wharf, 2e wissel links naar Noa's Cove als wel naar een keerlus, zelfde met de mainline. Uiteraard een spoortje naar Testard en Zoon....en een plaatje met de nieuwe achtergrond als toegift...


Dat ziet er heel mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tis jou baan Martin, maar ik vind de lucht rechtsboven in de laatste foto er perfect uitzien.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Laat het ook voor het eerst zoals het is Jan..

Mocking up gebouwen is voor mij hetzelfde als schetsen is voor Troels Kirk. Heb er dus nog maar wat in elkaar gejast,  3 lobstersheds, een lobster dinner (sorry Troels voor het jatten van jouw idee) en een covered watertoren...





doorkijkje tussen Nolans Wharf  and Kirks



over Nolans Canning...



en als je het hok binnenkomt...



Hopelijk verklaart dit een beetje m'n werkwijze. Nu wordt het tijd wat te gaan bekleden, zit bijna zonder knopspelden.. ;D

Waar is het plat dak gebleven  >:( ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Zo na een daggie werken niks zo lekker als een biertje met je neef uit Atlanta en daarna op oudejaarsavond lekker relaxen met een kwassie in de hand.
Voor het einde van het jaar nog een paar plaatjes met een vrij affe achtergrond...













een ding wel geleerd, doe dit voor je allerlei meuk op de rand van je baan plaatst....

Hihi , ik weet helemaal wat je bedoeld Martin, eerst de achtergrond en dan naar voren werken.

In die 4e foto , is dat nou wat ze waaibomen hout noemen  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Tja, waaibomen   ;) schuine kanten is idd een probleem. Hopelijk valt het weg als er de bomen voor staan (dat had ik in gedachten).

Nog een 1.2 meter geschilderd, wat losse snoertjes aan het plafond in kabelgootjes gedrukt en een beetje in foto mood...zwartwitten...










De schuine kanten vallen op door de bomen die er op geschilderd zijn. Als je er lucht van maakt en bomen ervoor zet zal het beter lijken.
Je kunt ook halfrelief bomen gebruiken.

Idee:
Plak wat mos takken en ander groen tegen de wand (niet hoger dan de knik in het dak) en zet er dan wat bomen voor om een bos te suggereren.

JohnT