Big Bull Rail Road

Gestart door Opa-Bullcat, januari 02, 2014, 11:16:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goed zo met de kerst klaar  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben je gek Ger, voor de zomer rijden al de eerste treinen, niet Hans?
Hans, liefhebber On30 + H0

Het begin is er. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


Gefeliciteerd met je vergunningen...
Ik hou me aanbevolen voor rijdagen :)

Citaat van: American op maart 19, 2014, 13:57:09
Ben je gek Ger, voor de zomer rijden al de eerste treinen, niet Hans?

Dan Pas ;) het liefst zou ik willen dat ze morgen al begonnen met alles, maar ff rustig aan liever nu.

mei 21, 2014, 17:39:13 #231 Last Edit: mei 22, 2014, 06:03:44 by Opa-Bullcat
Zo het was even stil hier, en niet alleen met aankopen dat toch alleen maar kokers en dozen met flex rails waren niet echt noemenswaardig om te vermelden hier leek mij.

Ze zijn dinsdag begonnen hier alleen nog niet op het dak met de hobbykamer, ze hebben de kozijnen beneden vervangen door nieuwe met dubbelglas , je moet eens wat met een huis van 100 jaar.

AS maandag 26 mei gaan ze het dak op, morgen komen de steiger bouwers voor en achter zo'n stellage neerzetten, als valbescherming schijnt te moeten tegenwoordig.

foto's van beneden heeft geen zin, de bouw, soms, van de etage mss wel en anders ook niet :)

Hans

Ik ben benieuwd naar de eerste foto's van de verbouwing.
In ieder geval, sterkte en succes!
Hans, liefhebber On30 + H0

Het gaat een spannende tijd worden. Veel succes Hans.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ja eindelijk mag ik weer gaan posten hier  :mrgreen:

Ze zijn vandaag begonnen met de aanloop/steiger voor mijn treintjes ruimte, ik heb ook mar gelijk de topic titel aangepast scheelt mij zoeken dus.

De steiger aan de voorkant van het huis tis nog niet veel maar ik ben toch al helemaal in me sas hier.



En net zo'n ding ook aan de achterkant van het huis, een goede op letter ziet gelijk wat mijn vorige hobby was :)


Die vorige hobby, was dat iets met vissen? Omdat je een vis achter op je T-shirt hebt en een vis op het raam?
Mooi huis trouwens. Heeft wel wat: die oudere stijlen.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Hallo poul, inderdaad, had 37m3 water in de tuin gevuld met Koi, maarja onderhoud van het geheel lukte niet meer, dus maar een goed onderkomen gezocht voor die kanjers, en me op treintjes gestort

Spannend, en ze hebben op het moment het weer wel mee dacht ik!
Hans, liefhebber On30 + H0

Word het een plat dak of word het dak zoals het nu is een verdieping opgetild?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: Opa-Bullcat op mei 22, 2014, 18:17:25
Hallo poul, inderdaad, had 37m3 water in de tuin gevuld met Koi, maarja onderhoud van het geheel lukte niet meer, dus maar een goed onderkomen gezocht voor die kanjers, en me op treintjes gestort


Ja, het onderhoud van een spoorbaan zal duidelijk minder omslachtig en tijdrovend zijn dan het houden van dergelijk soort vissen. Ik ben, net zoals Ton, ook wel benieuwd hoe het aangezicht van je huis straks na de verbouwing zal zijn, omdat het een oude stijl huis is. Met andere woorden, blijft de stijl van het huis gehandhaafd?

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30