Ontraxs 2014

Gestart door American, maart 08, 2014, 21:56:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooie plaatjes, vraag mij altijd weer af hoe ze aan die mooie achtergronden komen zonder dat het een fortuin kost!

JohnT

Ik heb er nog veel meer










3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: JohnT op april 03, 2014, 09:39:15
Mooie plaatjes, vraag mij altijd weer af hoe ze aan die mooie achtergronden komen zonder dat het een fortuin kost!

JohnT

Zelf knippen en plakken in photoshop oid, daarna bij een reclameman grote stickers laten maken en op forex plakken. Kost geen kapitalen maar is ook niet goeiekoop

Nog wat fotootjes















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: JohnT op april 06, 2014, 08:55:11
Mooi Jan, je hebt er heel wat geschoten zo te zien.

JohnT

Niet zoveel als andere jaren John, maar dat had zo zn redenen, meer tijd op de WC door gebracht dan op de show vloer  :'(
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

N-schaal zoals het hoort , mooie scenery en gebouwen in een weids landschap.


More Ontraxs











3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Deze baan vond ik zeer mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi gebouw...jij heb toch ook zoiets Jan?
Helaas...de finesse zit in de detaillering ...een heel stel van die auto'tjes schreeuwen PLASTIK!!!!

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op april 12, 2014, 22:09:21
Mooi gebouw...jij heb toch ook zoiets Jan?
Helaas...de finesse zit in de detaillering ...een heel stel van die auto'tjes schreeuwen PLASTIK!!!!

Ton

Yep , dat gebouw heb ik ook , ben ik nog aan het detailleren. De autootjes weet ik uit ervaring dat die ook als je ze flink vervuild ( wat in het echt heel onnatuurlijk uit ziet, het zijn immers geen erg oude auto's ) blijven een beetje glimmen, zeker met foto's.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

april 13, 2014, 00:13:47 #85 Last Edit: april 13, 2014, 00:23:07 by dutchbuilder
Ja , glimmen mogen ze best maar die plastik zweem zie je gelijk....dus standaard een lik verf geven.
Op de eerste foto kan je het goed zien.
Die achterste in legergroen is goed en die daarvoor kan ook wel, maar die voorste kan echt niet.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op april 13, 2014, 00:13:47
Ja , glimmen mogen ze best maar die plastik zweem zie je gelijk....dus standaard een lik verf geven.
Op de eerste foto kan je het goed zien.
Die achterste in legergroen is goed en die daarvoor kan ook wel, maar die voorste kan echt niet.

Ton

Je koopt juist CMW auto's omdat die al een kleur hebben , met een wash probeer je de plastic glans weg te halen , verven doe je deze echt niet in N-schaal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

mmmmm , die voorste is ook geen CMW, wellicht daarom extra plastic look.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaar misschien......CMW is een merk neem ik aan?
Ik neem aan dat die cattle rachers niet met hun Zondagse auto naar een veiling gaan, dus je ze mogen er best vies en afgetrapt uitzien...ja toch?

Ton
Erare humanum est

Ik zou overigens niet graag een wagon door dat wissel sturen. Kijk een naar het aftakkend spoor, daar waar het aansluit op de wissel. Het best te zien in foto 3.