GC Laser Auction House

Gestart door Janbouli, december 23, 2013, 01:20:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Inderdaad mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi man! Alleen volgende keer onder het zaagsel eerst wat kleur aanbrengen..... die stallen stonden in de normale grond, dan lijkt een donkere kleur er onder net wat beter. Je zou het aan kunnen passen door wat donkere turf er overheen te strooien met wat variatie, ja zelfs wat meer kleuren. Als 't je goed lijkt even met een water/lijm mengsel en klaar is klara.

Top bouwwerkje! O0 O0 O0


Klasse Jan.
Heel mooi geheel nu.
Best indrukwekkend!
Hans, liefhebber On30 + H0

Holy cow! Dat is mooi geworden!
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Ik had een vraag over een loep. Eerder in dit topic ging het hier al over, maar verwaterde ineens

de meesten , denk ik dan, hebben wel een loep op een standaard zo'n scharnierende, maar zijn er ook mensen die een voorzet loep gebruiken, zo 1 die op een bril achtig iets lijkt, om priegelwerk te solderen ofzo.

en zo ja wat voor soort bril heb je er een link naartoe, er zijn nogal wat verschillende op de markt

en bevalt die of niet?

Hans

http://www.emeij.eu/a-233869/emotv35/
word door zendamateurs gebruikt om heeeeeeele kleine electronica componentjes mee te solderen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 10, 2014, 17:10:36
Jan ik vind die hokken wel heullll schoon hoor, liggen er niet van die bruine vlaaien in links en rechts :)

Wel vlaaien maar die zijn groen hoor tenzij ze natuurlijk alleen maar hooi eten.

Ik heb het intussen wel wat vuil gemaakt maar het is vroeg in de morgen op de veiling die dieren staan er nog niet zo lang vandaar dat het nog niet echt smerig is. Heb intussen het idee om er een County Fair scene van te maken, dus met een Farmers Market en misschien zelfs een draaimolen en een schiet tent , en de Amish hoop ik er ook naar toe te kunnen lokken , ligt eraan of ik hun karretjes kan vinden  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 11, 2014, 03:59:25
en de Amish hoop ik er ook naar toe te kunnen lokken , ligt eraan of ik hun karretjes kan vinden  ;)
Geen excuus, 3D-print kan het voor je oplossen. Enkel de wielen zijn het mooist in ge?tst messing.
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Heb karretjes gevonden , Shire Scenes heeft ze.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik denk dat je die nog wel zwart moet spuiten...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dat zijn zeer leuke karretjes.
Je hebt ze ook in O.
Hans, liefhebber On30 + H0

Vergrootglas....Hans! >:D

Ton
Erare humanum est

nu je toch bezig bent Jan.

Misschien is dit ook wat voor jou om te maken.   ;)



groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op januari 12, 2014, 17:44:46
nu je toch bezig bent Jan.

Misschien is dit ook wat voor jou om te maken.   ;)

Barn-raising!!! Past inderdaad goed bij die Amish carriages... :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop