Canyon Diablo

Gestart door ger deguelle, juni 25, 2016, 17:59:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geeft een mooi doorkijkje .
Alleen zou ik die loopbrug niet van baksteen maken , lijkt me een beetje zwaar.

Ton
Erare humanum est

Ik heb vandaag de rails ontvangen en de baan loopt rond YES Claudia blij en ik :) maar nu een deel waar ik wel tegen op zie de keerlus aansluiten maar naar alles goed heb doorgelezen ben ik aan de slag gegaan en hij doet het YES  pfff.




Toen ben ik aan de slag gegaan met de ondervloer van de meat plant en de rail uitgelegd wat ik in mijn hoofd heb en het oogt goed voor me goed en genoeg om te rijden .


Bij de laatste foto kan ik links er van nog twee wissels neerleggen voor wat opstelsporen te maken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


De twee gebouwen bij elkaar, dan verbinden inderdaad zo met de loopbrug (hout).
De sporen er onder door laten lopen lijkt mij super!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ger er staan wat scans op je te wachten op skype.
Binnenkort als ik de bladen van Cor heb zal ik de rest van de ghosttown gebouwen inscannen en opsturen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 28, 2016, 19:52:40
Ger er staan wat scans op je te wachten op skype.
Binnenkort als ik de bladen van Cor heb zal ik de rest van de ghosttown gebouwen inscannen en opsturen.

Ton

Ik heb er een paar gezien van een mine ik zie ze wel verschijnen hartelijk dank al vast
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lekker bezig Ger! Ziet er al goed uit zo!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

november 28, 2016, 22:59:53 #262 Last Edit: november 28, 2016, 23:11:15 by dutchbuilder
Citaat van: ger deguelle op november 28, 2016, 19:55:31
Citaat van: dutchbuilder op november 28, 2016, 19:52:40
Ger er staan wat scans op je te wachten op skype.
Binnenkort als ik de bladen van Cor heb zal ik de rest van de ghosttown gebouwen inscannen en opsturen.

Ton

Ik heb er een paar gezien van een mine ik zie ze wel verschijnen hartelijk dank al vast

Ja ik kwam dit artikel tegen tijdens het kleien van een konijntje op nr.100 ;D
Trouwens nota beide benen, tussen twee haakjes, geen draaischijf?

Ton
Erare humanum est

november 29, 2016, 10:21:26 #263 Last Edit: november 30, 2016, 08:42:26 by ger deguelle
@ Ton boven maak ik geen draaischuif word te eng .

Een beetje met de achterwand van de stad aan het spelen als het allemaal aangekleed is het beter dan het blauw .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat geeft gelijk vulling.
Word wel gelijk een big city.

Ton
Erare humanum est

Wauw
Hans, liefhebber On30 + H0

november 29, 2016, 14:39:45 #266 Last Edit: november 30, 2016, 08:41:31 by ger deguelle
Ik heb nu weer alle wissels op die ik thuis had ik kom nu 2 bocht wissels te kort met wat ik voor ogen heb.



[/url]
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Je kijkt effe niet op het forum en Ger heeft een hele stad geprojecteerd ;)
Mooi gedaan Ger. Effe terug komen op je slachthuis. Ik heb heel wat haven terreinen en aangrenzende industrie gebieden mogen bezoeken in de afgelopen 40 jaar. Wat opvalt is dat, vooral bij oudere bedrijven, de logica van de gebouwen helemaal zoek is. Dat komt gewoon door de groei en krimp van bedrijven. Men roeit met de riemen die er zijn. Loodsen worden kantoren. Kantoren werden weer productie omgevingen, schoorstenen worden afgedankt en nieuwe worden weer gebouwd.
Afijn, moraal van het verhaal. Als jij het logisch vind is het ook logisch.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

dank jullie ik ben ook zeer tevreden en vooral dat Claudia er van geniet en ik zoek me nu rot naar gebouwen wat ik in de stad kan gebruiken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf