Canyon Diablo

Gestart door ger deguelle, juni 25, 2016, 17:59:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik heb behoorlijk wat uren nu in de Meat plant zitten tot nu ben ik redelijk tevreden ook wat fouten in de tekening met nummers maar het is gelukt .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie aanwinsten al die gebouwen.

wordt mooi maar bij die trap op de hoek klopt het niet zo te zien.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 26, 2016, 22:23:03
wordt mooi maar bij die trap op de hoek klopt het niet zo te zien.

Ton

Dat heb ik al hersteld en de trap staat ook te veel op het gebouw en dan bedoel ik het bouler  huis dat wil ik nog veranderen maar weet ik nog niet hoe wand waar het boven uit komt moet naar recht toe .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is geen trap , dat is een helling waar het vee over naar boven ging. Het slachten gebeurde op de hoogste verdieping , heel erg logisch , dan kon door zwaartekracht de ketting langs alle uitbeen en snij posten. Eenmaal beneden kon het verpakt vlees zo de wagons of vrachtwagens in zonder ze eerst nog eens naar onder te vervoeren, efficiënt geheel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 27, 2016, 02:50:48
Dat is geen trap , dat is een helling waar het vee over naar boven ging. Het slachten gebeurde op de hoogste verdieping , heel erg logisch , dan kon door zwaartekracht de ketting langs alle uitbeen en snij posten. Eenmaal beneden kon het verpakt vlees zo de wagons of vrachtwagens in zonder ze eerst nog eens naar onder te vervoeren, efficiënt geheel.

OOOO, dat wist ik niet.
Ja logisch.

Ton
Erare humanum est

Ik ben vandaag een beetje verder gegaan met bouwen en wat verweren van het gebouw morgen ff kijken voor schuurpapier voor het dak en kijken voor de helling te verlengen  boven aan .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

de laatsta stock yard gemaakt voor de meat plant .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die hangende karkassen zijn heel mooi Ger.
Trouwens, gebouwen zijn super!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op november 27, 2016, 20:06:04
Die hangende karkassen zijn heel mooi Ger.


Geweldig , zaten die in de kit Ger?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 27, 2016, 21:42:51
Citaat van: American op november 27, 2016, 20:06:04
Die hangende karkassen zijn heel mooi Ger.


Geweldig , zaten die in de kit Ger?

Ja Jan die zaten er in gewoon super en ben heel blij dat Claudia dat allemaal ziet
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je gaat weer als de brandweer.
mooi man.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 27, 2016, 21:55:51
Je gaat weer als de brandweer.
mooi man.

Ton

Ik doe rustig aan hoor ben meer bezichtigen met het zoeken naar gebouwen voor de stad en ik kan nu ook kijken hoe ik de rails ga leggen in de meat plant gedeelte maar morgen komen de rails en dan kan ik de baan rond leggen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het zier er fantastisch uit. Mooie grote fabriek. Zou je de stock pens niet vergroten?? Met de grootte van de fabriek kun je denk ik makkelijk zo'n 100 tot 150 kooien per dag slachten. De stock pens zouden dan maar dan de dag productie moeten opvangen.
Nu zal je geen stock pen voor een paar 100 koeien uit kunnen beelden doch wat groter dan nu zou niet misstaan.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

@ Bart dat wil ik nog wel doen deze iets groter maken maar moet ff kijken of ik met de plaats uitkom ;) en ik moet zeker nog plaats hebben voor een koelhuis waar ze ijs blokken maken .

Ik had vannacht een idee om twee gebouwen bij elkaar te doen dan lijkt het net iets meer wat vinden jullie er van doen of niet of word dat te veel ??


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf