Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op augustus 18, 2015, 18:05:25
Wow , vond de brouwerij geweldig.

Ger dit is een citaat vrij vertaald uit het engels wat jij eens wat vaker aan moet denken.

" Vreemd dat de modelbouwer zo veel werk doet om iets perfect te maken wat in het echte leven nooit perfect is."

ik vond de fabriek ook mooi maar ik vond hem in een hoek geduwd ik ga hem verder uitbouwen in de stal waar ik ook de trein yard er om heen kan maken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

augustus 20, 2015, 12:02:25 #2986 Last Edit: augustus 20, 2015, 13:58:00 by ger deguelle
Zo weer een stukje verder met het station heb twee wissels aan de buitenste kant weg gelaten anders wet het veel te kort nu heb ik ruim een meter aan de buitenste perron .

Heb meteen ook maar een wissel geplaatst om naar de yard te komen links onder op de foto :



Morgen verder denk ik zo ff  ;D dus niet wat je al niet doet om waker te blijven lol

Heb de andere kant ook al gedaan ging makkelijk ik had de maten al van de andere helft , ook maar eens gaan denken het station op rails hoogte of boven het spoor ???

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb een beetje gezocht naar een voorbeeld  voor de  yard en dat ik rekening houd met de  10 geboden van een  yard zie voorbeeld er van :



Als ik wat moet toevoegen of wat anders hoor ik het graag van jullie .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goed bezig Ger. ik zie wel je gaat net zo lang door tot het echt naar je zin is. Goeie eigenschap  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Zo vanmorgen de bedrading van het station gedeelte op de ringleiding aangesloten ,was ff schrikken had kortsluiting op een wissel had namelijk een rail las verkeerd gedaan plaats van een kunststof had ik gewone gedaan pffff



Nu kan ik weer verder met de baan we gaan de bocht om en stap voor stap verder .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Groots plan Ger en netjes uitgewerkt.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

heb een mooi idee gevonden moet straks eens kijken of ik dat geplaatst krijg zo niet is een mooie link :

http://donstrack.smugmug.com/UtahRails/Union-Pacific/UP-Salt-Lake-City-Shops/
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag de laatste twee bochten geplaatst van de twee hoofdlijnen van de baan kan nu weer rond rijden  ;D ;D



Nu kunnen we aan de slag gaan  met de yard  8)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben nog een paar uurtjes doorgegaan de aansluiting naar de yard toe maar ik hou rekening met Gerard mij in het begin heeft aangedragen de 10 geboden van een yard .
Op de eerste foto ben ik zeer tevreden met de bochten omdat ik die malen heb gebruikt van peco dit had ik veel eerder moeten doen en de grote loc rijd super er door .



Het eerste wat ik gelegd heb is de omloopspoor van de yard hij is tussen de wissels 1,30 cm lang morgen verder  ;D ;D

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Snap het niet Ger , de Brouwerij was echt een pronkstuk, en nou is ie weg.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik vond de fabriek in een hoek geduwd en  wil er een baan om heen bouwen dat die meer tot zijn recht komt .
Maar heb alles goed ingepakt dat er niks mee gebeurd .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

augustus 23, 2015, 17:07:02 #2996 Last Edit: augustus 23, 2015, 20:02:20 by ger deguelle
Naar het werk ff een uurtje aan de baan gewerkt het omloopspoor aan de ringleiding gemonteerd en nog twee sporen voor de classification gedaan .

toen ik nog een spoor wilde leggen kwam ik er achter dat mijn kolenbunker te groot is waar ik hem wil  plaatsen kijken hoe ik dat ga doen??????



TIPS GRAAG OF IDEEËN
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik ga het plaatsen op de hoogte waar de schaar ligt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik heb er nog eens goed over naar gedacht ik blijf bij mijn diesels
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf