The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op oktober 04, 2014, 09:54:53
Ruzie met de laptop, krijg een programma niet ge?nstalleerd.

Hi John,

Al eens geprobeerd om met CClean je register op te schonen? Die haalt allerlei niet-meer-in-gebruik-zijnde onderdelen weg. Soms helpt dat...

HTH,

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

oktober 04, 2014, 21:38:38 #301 Last Edit: oktober 04, 2014, 21:42:19 by dutchbuilder
Citaat van: Gerard Wassink op oktober 04, 2014, 19:50:23
Citaat van: JohnT op oktober 04, 2014, 09:54:53
Ruzie met de laptop, krijg een programma niet ge?nstalleerd.

Hi John,

Al eens geprobeerd om met CClean je register op te schonen? Die haalt allerlei niet-meer-in-gebruik-zijnde onderdelen weg. Soms helpt dat...

HTH,

Gerard

Ik gebruik C Cleaner al jaren als een standaard toevoeging op de operating system.
Is aan te bevelen.
Houdt het systeem schoon en stabiel.
Er blijft altijd wel wat hangen in het register en dat kan problemen geven bij her-installatie.
Na elke de-installatie of her-installatie laat ik C Cleaner zijn werk doen.

Ton

Erare humanum est

Ja heb ik gebruikt maar dat was het probleem niet. Overigens had dit programma toch wat teveel weggehaald waardoor er weer andere problemen kwamen.

Maar ik heb het weer gewonnen programma is ge?nstalleerd. Probleem was dat de windows installer service op automatisch stond. Deze op handmatig gezet en toen ging het wel. Ook in het register het path volledig aangegeven.

Nu nog het geluid van mijn Dazzle aan de praat krijgen. Het grootste probleem is de Windhoos (vista) versie die ik gebruik maar ik heb geen andere geregistreerde versie dus ik moet wel.

JohnT

John , weet niet zeker of ze het deze keer weer doen , maar toen ik Win 8 in beta geprobeerd heb kreeg ik de werkelijke Win 8 na de testperiode voor het luttele bedrag van 20 euro , volledig legaal. Mijn tip dus om Win 10 beta ook op je PC te zetten, te testen en wellicht straks ook zo'n aanbieding te krijgen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Goei tip Jan, maar ik ben bang dat die versie teveel vraagt van mijn laptop met celeron processor.

Windows 7 draait er wel goed op beter dan vista.

JohnT

oktober 05, 2014, 19:18:41 #305 Last Edit: oktober 05, 2014, 19:25:11 by CSX 6400
Hier is het de laatste tijd ook wat rustiger met de bouw. Ben begonnen met studie werktuigbouwkunde en dat neemt toch wel veel tijd in beslag. Daarnaast vond het dievengilde het nodig om mijn laptop te ontvreemden zodat ik ook nog een flink deel van mijn hobbybudget moest aansnijden om die te vervangen.  :-\ >:( Binnenkort maar weer eens langsgaan bij Eurospoor. Hopelijk kan ik daarna weer eens een update'tje doen.

Groet,
Paul

EDIT: Het feit dat Eurospoor er weer aan komt doet mij pijnlijk beseffen dat ik inmiddels al meer dan 2 jaar over mijn 120x60 baantje doe  8)

Werktuigbouwkunde? Das toevallig  8).

Citaat van: coenvanhasselt op oktober 05, 2014, 19:59:04
Werktuigbouwkunde? Das toevallig  8).

Eh , ja , toevallig , of zijn er nog meer hier , aangezien ik ook Werktuigbouwkunde gedaan heb en jij dus en Paul , zou het mij niet verbazen dat dat in onze hobby vaker voor komt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


En wat doe je nu John?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het is denk ik onvermijdelijk dat veel modelspoorders iets met techniek hebben of andersom.

Citaat van: coenvanhasselt op oktober 05, 2014, 19:59:04
Werktuigbouwkunde? Das toevallig  8).

Geen brabolander toevallig?

Nope, Ik ben lekker in Noord Holland gebleven  ;).

Citaat van: dutchbuilder op oktober 04, 2014, 00:56:05
Wat een dooie boel is het hier......waar zijn alle deelnemers gebleven?
Of is iedereen aan het bouwen?

Ton

Zat in Leipzig! Ben nu weer thuis en barst van de inspiratie ;)


Je ziet het.
Zo nu en dan even aan de boom schudden en ze komen er vanzelf uitvallen ;D

Ton
Erare humanum est