The Lounge

Gestart door milocomarty, juni 19, 2012, 18:04:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

He hoezo dat nou weer, de helft van de actievev mensen zat alin de hoogste categorie dus heb ik er 2 bij verzonnen  die nog niemand is en de namen iets meer amerikaaans spoor gegeven, wat is daar niet goed aan?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nix, Paul blijft alleen liever een klein portertje..................................al is het een boom van een kerel  ;)

Citaat van: Janbouli op januari 08, 2014, 00:45:59
He hoezo dat nou weer, de helft van de actievev mensen zat alin de hoogste categorie dus heb ik er 2 bij verzonnen  die nog niemand is en de namen iets meer amerikaaans spoor gegeven, wat is daar niet goed aan?

Ik snap waar je heen wil ,maar voegt niets toe aan het forum....sorry.

Ton
Erare humanum est

Ik ben blij Jan met al de moeite die John en jij nemen om ons zo'n geweldig forum te bieden. Dank jullie wel!!!!!!!
Jeroen

Jongens, maak je druk....... 8) ;)


Dit is bedoelt voor de filmpjes, in plaats dan de vele dankjewels en zo kun je op positief of negatief klikken voor een beoordeling. Wij willen hiermee proberen de filmpjes categorie schoon te houden zodat er niet teveel berichten in komen.

JohnT

Een late Happy Birthday Martin
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Inderdaad , weinig te doen hier. Hoop dat je en leuke verjaardag heb gehad. Aan het tijdstip te zien is dat wel gelukt denk ik zo.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Thanks, idd aardig gelukt, koelkast leeg  ;)

Ideetje voor een uithangbord / opschrift op een raam van een stadsgebouw:


Dewey, Cheatem & Howe
Attorney's at law


Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Geweldig John, dank je voor de link
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Knap stuk(je) werk!!!
SNELLE JELLE

Hans, liefhebber On30 + H0