Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Mooi Ger!

En als je wilt kun je'm uitbreiden met een zichtbare indicatie van hoe je wissels staan.
Zie bijvoorbeeld bijgaand schemaatje...

Een rode LED voor afbuigend en een groene voor rechtdoor, da's de gewoonte...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op november 07, 2015, 14:28:48
Mooi Ger!

En als je wilt kun je'm uitbreiden met een zichtbare indicatie van hoe je wissels staan.
Zie bijvoorbeeld bijgaand schemaatje...

Een rode LED voor afbuigend en een groene voor rechtdoor, da's de gewoonte...

Gerard

dat wil ik in de toekomst wel ja  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik bedenk me net dat jij geloof ik niet werkt met het polariseren van puntstukken in je wissels...
Dan werkt dit schemaatje jammer genoeg niet...

Maar goed, er zijn ook wel andere oplossingen te bedenken!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Vandaag naar lange tijd weer eens een kato loc laten lopen op mijn nieuwe layout loopt overal perfect maar kan nu helaas niet verder heb geen draad genoeg hier om de schakelkasten aan te sluiten  :-\
Maar ben blij dat het weer overal loopt  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Met wat ik nog in huis had heb ik de grote schakelkast op zijn plaats kunnen maken voor de baan , heb het zo gemaakt dat ik hem er ook uit kan hallen voor uitbreiding .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er netjes uit!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er goed uit Ger je schakelkast. Goed bezig  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

november 09, 2015, 20:28:53 #3112 Last Edit: november 09, 2015, 20:31:02 by ger deguelle
Er is nog genoeg plaats voor uitbreiding van lampjes en zo denk ik zo .en ik hoop dat ik morgen ff tijd heb voor de andere twee te monteren maar dan moet ik ff wandelen naar de bouwmatkt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo vandaag weer verder  kunnen gaan met de schakelkasten ik heb er scharnieren op gemaakt dat ik ze open kan maken voor onderhoud of zo  ;D



Heb ook meteen de schakelkasten  van het station gedeelte onderhanden genomen de eerste foto  voor en de rest er naar ik heb me wat afgeboord in die jaren



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar het werk een beetje verfwerk gedaan aan het hout wat ik gister gemaakt heb .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er allemaal keurig netjes uit Ger, ga zo door.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb het verfwerk er op zitten en de controle panelen weer op hun plaats gezet nu kan ik met de aansluiting aan de gang gaan van de wissels .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Netjes gedaan.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ben vandaag weer een stukje verder gegaan met de aansluiting van de wissels de linker kant van het station gedaan ,de wissels aangesloten aan de tuimelschakelaars en ik zag meteen het verschil met de verlichting van de loc .
Maar moet het nog allemaal heel goed schoongemaakt worden en dan is het nog beter en dan ga ik met een kleine loc test rijden tot die overal mooi rijdt maar nog ff sparen voor een kleine loc  ;)



Heb ook een test gedaan met water beter te krijgen bij Colorado river ik vond het water er erg dof uitzien daarom heb ik wat besteld waar ik ook de kerstspullen gekocht heb en ziet beter uit maar moet nog 24 uur drogen .



Met dit flesje kun je mooi schenken zit een mooie kleine tuit aan komt niet te veel uit in een keer vind ik wel mooi werken zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf