H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: dutchbuilder op augustus 11, 2016, 21:05:15
Citaat van: ger deguelle op augustus 11, 2016, 20:55:34
ton dit heb ik niet gezien wilde kijken of dat uitzag zo maar hij staat nu gewoon op de vlonder ziet beter uit.

Zet je skype eens aan , ik heb wat voor je.

Dank je ton kan ik morgen eens kijken wat ik allemaal echt mis van de logger cars
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

een poging gedaan om iets van zalm in de revier te maken van Noch kleine dieren en wat zijn ze klein pfff.


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Geinig.

Ton
Erare humanum est

Geweldig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: ger deguelle op augustus 12, 2016, 11:38:26
een poging gedaan om iets van zalm in de revier te maken van Noch kleine dieren en wat zijn ze klein pfff.



Ik kom naar Landgraaf om te gaan vissen op zalm.
Leuk gedaan Ger.

Als je die figuurtjes wilt hebben Ger , bel dan even naar Linden misschien heeft die ze voor dezelfde prijs wel .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

augustus 12, 2016, 14:16:36 #502 Last Edit: augustus 12, 2016, 14:20:25 by ger deguelle
Heb vandaag ook het eerste huisje voor de loggers in elkaar gezet hier kunnen ze dadelijk allemaal samen in eten naar het zware werk , nu kijken of ik in deze stijl ook kleine huisjes kan vinden waar ze in wonen .
En deze huisjes worden wel nog op een verhoging gezet soort vlonder

@Ton en Jan de vissers komen er ook aan wilde Claudia er ook bij elke maand wat ;)




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat dacht je van een Grizzly in de waterval?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Gerard mijn gedachten staan ook nooit stil ik heb genoeg ideeën en ook die van jou :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 12, 2016, 16:30:15
Gerard mijn gedachten staan ook nooit stil ik heb genoeg ideeën en ook die van jou :

:)  :D ;D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop



Vraagje waar bestellen jullie zo al het hout ik gebruik normaal roerstokjes maar vind ze te breed het gaat om planken voor huisjes en zo mee te betimmeren .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje met Claudia gezocht voor aankleding rechter kant ze vond een mine ook leuk dus een plek zoeken voor een oude verlaten mine ,dus ik weer aan de gang met suiker stokjes voor het geraamte .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf