H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op augustus 10, 2016, 19:14:25
Logo's eraf , misschien zelfs alle verf eraf en opnieuw in de verf zetten en weatheren.

Ik denk zelf aan golfplaten op het dak en de rest hout
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zou kunnen , maar dan ben je eigenlijk van een nieuwere kraan een hele oude aan het maken , terwijl ie dat niet is dus een nieuwere kraan met een dak wat er nooit ( zeg nooit nooit ) op zou zitten. Ik denk dan meer aan een kraan die ze 2e hands gekocht hebben , met al flink wat roest en vuil.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op augustus 10, 2016, 21:15:52
Zou kunnen , maar dan ben je eigenlijk van een nieuwere kraan een hele oude aan het maken , terwijl ie dat niet is dus een nieuwere kraan met een dak wat er nooit ( zeg nooit nooit ) op zou zitten. Ik denk dan meer aan een kraan die ze 2e hands gekocht hebben , met al flink wat roest en vuil.

Dat is duidelijk Jan maar  er zijn zo veel  verschillen in die kranen die ze gebruikt hebben .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

augustus 10, 2016, 22:09:34 #483 Last Edit: augustus 10, 2016, 22:53:56 by dutchbuilder
Als er zoveel verschillende uitvoeringen zijn dan kun je je fantasie er op loslaten zonder problemen.
Reken maar dat er bij die houthakboys een hoop zelf geknutseld werd.
Hoeft niet mooi te zijn als het maar functioneel is.

Ton

Erare humanum est

Maak deze gewoon lekker vies en vuil, tweede hands barrel van CP, geen probleem..

Ben een beetje aan het verouderen geweest met roest bruin en wit morgen verder .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Dat ziet er al een stuk beter uit.

Ton
Erare humanum est

een beetje aan het spelen met de kraan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Had op Mp iets gekocht voor de baan van Claudia maar de verkoper weest niet of alles compleet is met bouwtekening er in ???
ze zijn dus niet compleet grrrrrrrr als ik goed doe puzzelen kan ik meschien eentje maken
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 11, 2016, 13:17:34
een beetje aan het spelen met de kraan .
Ik zou zeggen laat de boomstammen maar komen. ;D ;D ;D ;D
De kraan ziet er zo leuk(oud) uit.

Citaat van: Ronald1974 op augustus 11, 2016, 17:16:48
Citaat van: ger deguelle op augustus 11, 2016, 13:17:34
een beetje aan het spelen met de kraan .
Ik zou zeggen laat de boomstammen maar komen. ;D ;D ;D ;D
De kraan ziet er zo leuk(oud) uit.

ik ben nog aan het denken de kraan zo als ik het nu heb of zonder de verhoging ????
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb je voorbeelden gevonden met deze combinatie?
Ik persoonlijk vind dit geen gezicht.
Je ben de schragen aan de zijkant van de verhoging vergeten trouwens.

Ton
Erare humanum est

ton dit heb ik niet gezien wilde kijken of dat uitzag zo maar hij staat nu gewoon op de vlonder ziet beter uit.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op augustus 11, 2016, 20:55:34
ton dit heb ik niet gezien wilde kijken of dat uitzag zo maar hij staat nu gewoon op de vlonder ziet beter uit.

Zet je skype eens aan , ik heb wat voor je.
Erare humanum est