H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.



Wij hebben ook deze week nog een gebouw op MP gekocht voor 5 euro en deze heb ik vandaag een beetje matte verf op  gedaan dat de plastic weg is en weer lampjes er in vrouw blij ik blij en natuurlijk een andere naam ;)





Heb nog wat plaats over voor een twee taal gebouwen of iets anders dus als iemand ideeen heeft horen wij het graag .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat legt daar voor een mooi slepertje Ger ?

Citaat van: LeoSt op februari 05, 2017, 16:12:05
Wat legt daar voor een mooi slepertje Ger ?

Voor ons is die mooi maar kan beter al zeg ik het zelf ik word nog wel eens kwaad als het niet zo word als voorbeeld .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag ook maar eens een start gemaakt aan de andere kant van de haven. Claudia wilde nog wel iets in het water hebben maar weten het nog niet zo goed wat wel veel gezien maar nog geen knopen door .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Duikboot , ben je snel klaar ;D

Ton
Erare humanum est

Citaat van: ger deguelle op februari 05, 2017, 16:59:33
Citaat van: LeoSt op februari 05, 2017, 16:12:05
Wat legt daar voor een mooi slepertje Ger ?

Voor ons is die mooi maar kan beter al zeg ik het zelf ik word nog wel eens kwaad als het niet zo word als voorbeeld .
Ger, ik denk dat Leo je bootje bedoelde. Welke het is enzovoort. ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: ger deguelle op februari 06, 2017, 20:00:32
Vandaag ook maar eens een start gemaakt aan de andere kant van de haven. Claudia wilde nog wel iets in het water hebben maar weten het nog niet zo goed wat wel veel gezien maar nog geen knopen door .
Een klein lobstervissertje dat zijn fuiken binnen haalt of juist uitzet. Heb ik regelmatig gezien in Modelrailroader. En past bij je gebouwtje.

Ja Ton een duikboot ja maar claudia ziet dat niet zitten te duur ,ik zelf denk aan een duw boot of een voor krap maar vind die niet meer lol
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op februari 06, 2017, 22:10:12
Ja Ton een duikboot ja maar claudia ziet dat niet zitten te duur ,ik zelf denk aan een duw boot of een voor krap maar vind die niet meer lol

Hoeft niet duur te zijn :-), stukje pijp als periscoop boven het water uit komend. Zo bedoeld Ton het ook. Ik vind het lobster boorje wel wat .
Zag ik gisteren nog een bij Bentink staan. Nou vooruit dan een krabbenvisser van Artitec, past ook wel op een Amerikaanse baan
http://www.bentinkmodelspoor.nl/haven/823-krabben-viskotter-waterlijn-8718692482241.html , of gewoon een paar roeibootjes.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: ger deguelle op februari 06, 2017, 22:10:12
Ja Ton een duikboot ja maar claudia ziet dat niet zitten te duur ,ik zelf denk aan een duw boot of een voor krap maar vind die niet meer lol

Te duur? Je hoeft alleen de snorkel maar te laten zien  ;D

JohnT

Citaat van: JohnT op februari 07, 2017, 10:00:11
Citaat van: ger deguelle op februari 06, 2017, 22:10:12
Ja Ton een duikboot ja maar claudia ziet dat niet zitten te duur ,ik zelf denk aan een duw boot of een voor krap maar vind die niet meer lol

Te duur? Je hoeft alleen de snorkel maar te laten zien  ;D

JohnT

Dat grapje dacht ik ook van Ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb een beetje gewerkt aan de haven betonplaten en een beetje aankleding zo als ik op foto's heb gezien




En ook de kerk waar we alle twee niet echt mooi vonden hebben we veranderd we hebben er een gekocht op MP en deze is super mooi .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

mooi kerkje.
de betonplaten zien er ook goed uit.

Ton
Erare humanum est