H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ik heb deze week een expirimentje gedaan met MOD-PODGE. Als je er naar zoekt op Youtube vind je veel filmpjes over foto over brengen op hout met MOD-MODGE. Ik heb dezelfde techniek gebruikt om een decal op een loc te krijgen. Werkte goed.

Je zou dit ook met glas in lood ramen kunnen doen.

Over de decal, probleem blijft dat je geen wit kunt printen. In mijn geval ging het op het Reading logo, zwart met goudkleurige letters. Oh ja je moet het decal wel in spiegelbeeld printen.

JohnT

inrichting van de bar begonnen en er een licht er in gemaakt nog een tafeltje bar vrouw er in en wat op het balkon .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Geweldig Ger, betekend wel dat je al je gebouwen van een inrichting moet voorzien  >:D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 31, 2017, 14:43:23
Geweldig Ger, betekend wel dat je al je gebouwen van een inrichting moet voorzien  >:D

is nog maar een gebouw wat ik ook van jou heb maar dat word een winkel
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Leuk met die verlichting en dat inkijkje.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

word mooi zo

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Heb ook nog een gebouw voor Claudia onderhanden genomen een kruidenwinkel dit gebouw heb ik eens gekregen van Jan , weer een klein stapje verder .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

geinig.

Ton
Erare humanum est


netjes, petje af hoor
ik vind het in nul al een gepruts
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ger ik ga er vanuit dat je een gedeelte van dat interieur zo gekocht heb , waar heb je die achterwand vandaan?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 04, 2017, 21:24:33 #821 Last Edit: februari 04, 2017, 21:30:04 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op februari 04, 2017, 21:23:18
Ger ik ga er vanuit dat je een gedeelte van dat interieur zo gekocht heb , waar heb je die achterwand vandaan?

Alles wat je ziet van MP ik heb je een mail gestuurd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op februari 04, 2017, 21:24:33
Citaat van: Janbouli op februari 04, 2017, 21:23:18
Ger ik ga er vanuit dat je een gedeelte van dat interieur zo gekocht heb , waar heb je die achterwand vandaan?

Alles wat je ziet van MP ik heb je een mail gestuurd

Besteld , heb hem ook gevraagd of hij nog meer van die interieurs heeft.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Gezellig winkeltje.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Preiser Figuren Ho Modelspoor Modelbouw Scenery 0003
â,¬ 4,50
http://link.marktplaats.nl/m1131102317?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons



Ik weet niet hoeveel hij er nog heeft maar voor de mensen die het ook wel leuk vinden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf