H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik kom nu ff niet verder om dat ik spullen niet in huis heb voor verder te kunnen gaan ,dus maar eens op de plaats gezet voor te kijken hoe het er uit ziet gaan we maar ff verder met de tunnel naast de mine .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: ger deguelle op augustus 19, 2016, 10:06:47
Ik kom nu ff niet verder om dat ik spullen niet in huis heb voor verder te kunnen gaan ,dus maar eens op de plaats gezet voor te kijken hoe het er uit ziet gaan we maar ff verder met de tunnel naast de mine .

Hoe loopt die mijnschacht trouwens? Door het spoor heen?  :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Nou Gerard zo heb ik het gemaakt met de schacht moet alleen nog drogen en rotsen bij plaatsen wij zij zeer tevreden hier over .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Ger , ik heb altijd een wattenstaafje bij de hand voor als ik wat teveel lijm gebruikt heb , zuigt het lijm op en laat zo goed als niets achter.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ger netjes gedaan, als ik even terug kijk dan ben je hier ongeveer 6 dagen me bezig.
En dan dit resultaat super.

Zo de deuren zitten er ook in nu nog de ladders er op en de pijpen vast zetten met kabel  en hier en daar wat verweren .



Het volgende project is een sawmill het eerste onderdeel al in huis nu kijken naar een of ander bouwtekening hier van .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Rotsen bijgewerkt boven de tunnel maar eerst goed laten drogen dan bijkleuren .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb eens een paar maande geleden een PDF bestand gezien van een mill maar vind het niet meer kon ik gewoon printen en de latjes er leggen ,wie kan me helpen hier in zoeken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vraag heeft iemand hier al eens wat besteld :

http://www.scalemodelplans.com/smp/pgs/industrial.html
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op augustus 20, 2016, 19:31:48
Bedoelde je dit soms Ger  http://model-railroad-hobbyist.com/node/24663



Die heb ik ook gevonden maar krijg deze niet op schaal geprint ,en ik hadden een andere gezien maar die heb ik met mijn domme kop niet opgeslagen die was namelijk ook wat meer uitgebreider dan deze.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ja kan toch omrekenen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op augustus 20, 2016, 21:25:34
ja kan toch omrekenen.

Ton

Eerlijk gezegt nooit gedaan altijd gedaan met een maat van een figuur  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf