N-scale Architect Alto Tower

Gestart door Janbouli, maart 05, 2014, 01:03:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

N-Scale Architect Alto Tower , Clay Center Tower op mijn baan.
De kit komt in een stevig doosje , essentieel met alle fragile onderdelen. Het gebouw is prototypieel voor de Pennsylvania maar omdat ik het een mooie kit vind komt ie op mijn baan als Rock Island Clay Center Tower.


Geverfd in Rock Island Maroon en DRGW Cream, de deuren ramen en trim zijn met peel en stick op de rug , erg fijn in N-schaal , moet er niet aan denken dat ik ze moest lijmen.


Ondanks dat ik masking tape gebruikt heb toch door gebloed , maar is niet erg want dat komt onder de trim te zitten.


Trim , deuren en ramen.


Een beetje priegel werk maar dat ben ik gewend , het resultaat is mooi en strak.


De 3 stukken die de overhang samenstellen.


Gelijmd samen met de vloer en te drogen gelegd.


Terwijl de lijm droogt een andere muur van trim en ramen voorzien.


De overhang geinstalleerd.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Had alleen gedraaid als DJ met Carnaval , 1 dag , zondag , wel 15 uur achter elkaar, fysiek vermoeiend, mentaal slopend, na een uurtje of 6 heb je het al helemaal gehad vooral als het buiten mooi weer is dus de mensen op straat blijven.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Gaat een mooi gebouwtje worden Jan, lijkt me. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Wordt een blikvanger op je baan!
leuk he dat priegelen na carnaval, hopelijk heb je weer een vaste hand.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Ziet er weer mooi uit jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Jan, je bent super-productief :)

Bedankt mannen

@Jaap ik drink ( bijna ) niet dus die hand valt gelukkig wel mee

@ Ronald , yep heb er weer volop zin in , het spelletje op de PC online spelen en tegelijkertijd modelbouwen werkt voor mij uitstekend.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vergeleken met onze Martin, schiet dit natuurlijk niet op , maar de kleine details duren ook erg lang om allemaal te plaatsen.

Heb nu de vier muren af.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: JohnT op maart 07, 2014, 09:29:07
Ik vind ze mooi, met die houtstructuur aan de buitenkant.

JohnT

Gelukkig is dat hout profiel dus peel and stick, anders was dat niet te doen om het mooi te lijmen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De 4 muren onder constructie.


Dak assemblage , mijn magnetische jig en stalen blokken om het een en ander haaks te houden.


De 4 muren geassembleerd en wat hoekjes in de hoeken gelijmd om het haaks te houden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het word mooi jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

inderdaad..... wel wat klein  ;D maar het ziet er goed. Lijken mij ook leuke kitjes om te bouwen.

Jeffrey

Dank je mannen

@ Jeffrey , ja zeker een leuke kit om te bouwen, maar door de heel veel hele kleine stukjes wel een beetje langdradig aan het worden nu, denk wel dat het eindresultaat gaat lonen.

Vandaag nog wat gedaan, niet veel want ik voel me nog steeds duizelig en erg moe.

De steunen onder de bay windows ( hoe noem je die in NL ) geplaatst.


En onder de overhanging.


En begonnen aan het shinglen van het dak, vind de shingles ( gedrukt op karton ) niet heel erg mooi misschien nog vervangen door iets anders.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N