H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ger de boom ziet er al goed uit, het toevoegen van wat grijs aan de stam zal een groote verbetering zijn.
En doormiddel van lijmspray en fine turf kan het een hele mooie boom worden.
Ook de fine turf kan je met verschillende kleur (groen) tinten mengen.
De bomen die aan de voorzijde  gaat plaatsen een wat helere tint krijgen en de bomen welke verder naar achter staan een wat meer donkere tint geven hiermee krijg je wat diepte.
En als je een aantal bomen hebt gemaakt plaats dan wat voor jou gevoel de minder mooie zijn wat naar achter en zet de bomen die mooie vindt vooraan dan zal het eind resultaat mooie worden.
Ben benieuwd naar je vorderingen met je bomen.

Ik zoek iets voor de bosgrond te maken qua combinatie materiaal of iets wat al kant en klaar is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op juni 18, 2016, 20:24:47
Ik zoek iets voor de bosgrond te maken qua combinatie materiaal of iets wat al kant en klaar is .

Gewoon aarde uit de tuin.
drogen in de magnetron en dan zeven om de grote stukken eruit te halen.
Gebruik ik al jaren.
Kost niks.

Ton
Erare humanum est


Ik ben vanmorgen eens een beetje aan de gang gegaan met de eerste laag van de grond hiernaar wil ik met diversen grasen de volgende laag aanbrengen en dan als laatste grote pollen gras hier en daar en dan onder de bomen met thee aan de gang .

[/url]

Ik denk ook dat ik genoeg gras in huis op voor de tweede laag aan te brengen  8)

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Daar kun je de hele kamer mee doen ;D

Ton
Erare humanum est

Denk er aan Ger dat het logger gedeelte van de rails niet zo goed gelegd werd en maar net goed genoeg onderhouden werd dat het bleef rijden. Vaak geen of weinig ballast ,enz.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

dat klopt Jan maar daar ben ik nog niet is het gras en waar de bomen kommen en dan weer een stap verder  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik ben aan het kijken naar pine trees nu heb ik een mooi en makkelijk bouwverslag gezien maar dan moet ik :caspia basil fern

Naar zoeken op het net vind ik ze niet aaaaaa wie kan helpen ???
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kom vertaald niet veder dan caspia basilicum varen.
Dan zou het zo iets moeten zijn

Dat is hem helaas niet Ronald dit is hem :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je kan ook het volgende gebruiken hylocomium splendens dit is in het bos te vinden.
Voor toepassing zie deze youtube film kijken van af 2:11 minute.
https://www.youtube.com/watch?v=S15im86Oo5k
Het is een mos soort.
Mogelijk geeft het wat inspiratie

juni 20, 2016, 17:01:04 #357 Last Edit: juni 20, 2016, 17:05:48 by ger deguelle
had ik ook al gezien ronald  ;) maar kijk uit hier mee in het bos wand er zijn veel mossen beschermd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Persoonlijk zie vind ik die bomen er niet uit zien..ook die met caspia niet. En daarnaast is dat gedroogde spul erg gevoelig. Zou zelf eens wat gaan prutsen met sisal en draad in je boormachine als je er veel moet hebben. Ook die van Eddy (Anita Decor) zijn nog steeds zo opgebouwd. Eddy zwaait er alleen wat vezels en vlok extra overheen..

Citaat van: milocomarty op juni 20, 2016, 20:52:36
Persoonlijk zie vind ik die bomen er niet uit zien..ook die met caspia niet. En daarnaast is dat gedroogde spul erg gevoelig. Zou zelf eens wat gaan prutsen met sisal en draad in je boormachine als je er veel moet hebben. Ook die van Eddy (Anita Decor) zijn nog steeds zo opgebouwd. Eddy zwaait er alleen wat vezels en vlok extra overheen..

Martin hoe denk je dan over kokosmat zie filmpje is ook redelijk goedkoop.

https://youtu.be/Hztif1KoJ-g
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf