Janbouli's Home Layout The Kannewton & CC

Gestart door Janbouli, mei 08, 2012, 22:29:31

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: American op februari 13, 2021, 17:11:58
Het heeft wat tijd gekost Ger, maar dan heb je ook iets!!!
Goed gedaan.

????? , weet dat we beide in Zuid Limburg wonen en nu beide een Helix hebben  , maar die van Ger is echt anders.  :wink:


Meter of 20 rijlengte , en dat om gewoon van de ene verdieping op de andere te komen, maar hij ligt mooi in ruimte die anders toch niet benut werd. Nu in de andere deuropening een klep zodat ik niet hoef te bukken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik heb een kennis die gebruikt een lift, ook wel interessant maar nog gecompliceerder om te maken. Een soort verticale ladekast die op en neer kan bewegen met elektromotoren.
JohnT

John, heb je het probleem van Chroma al opgelost? Ik zie nergens foto's in deze draad van Jan  :laugh:

februari 14, 2021, 19:42:13 #829 Last Edit: februari 14, 2021, 19:44:20 by JohnT
Nee Ronald, als ik met Chrome in Jan zijn berichten kijk (edit) zie ik alleen de tekst geen link. Met Firefox zie ik de afbeeldingen wel. Wie het weet mag het zeggen.


Als ik een afbeelding link met Chrome werkt het wel.




JohnT

Mijn site is HTTP en niet HTTPS , daar heeft het mee te maken , als ik dit verander moet ik alle foto's die op forums en dergelijke staan , en dat zijn er honderden , misschien wel duizenden opnieuw linken , daar ga ik niet aan beginnen.

Sorry Ronald , misschien dat chrome zo ingesteld kan worden dat je ze wel ziet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb deze site in chrome toegevoegd aan Beveiligde sites waarvan de onbeveiligde content toegestaan is.

Rechtsboven in chrome , menu , instellingen =>site instellingen =>onveilige content => toestaan => toevoegen , hier de url van de site , in dit geval https://www.amerikaanse-treinen.nl  invullen
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: Janbouli op februari 14, 2021, 22:07:41
Heb deze site in chrome toegevoegd aan Beveiligde sites waarvan de onbeveiligde content toegestaan is.

Rechtsboven in chrome , menu , instellingen =>site instellingen =>onveilige content => toestaan => toevoegen , hier de url van de site , in dit geval https://www.amerikaanse-treinen.nl  invullen

Inderdaad John, het ligt aan de ontvangerkant bij ons dus. Ik heb gedaan wat je hebt beschreven en nu zie ik de plaatjes wel, Dank voor de tip, weer wat geleerd  :wink: (en Jan uiteraard ook bedankt!).

Citaat van: usronald op februari 15, 2021, 14:17:25
Citaat van: Janbouli op februari 14, 2021, 22:07:41
Heb deze site in chrome toegevoegd aan Beveiligde sites waarvan de onbeveiligde content toegestaan is.

Rechtsboven in chrome , menu , instellingen =>site instellingen =>onveilige content => toestaan => toevoegen , hier de url van de site , in dit geval https://www.amerikaanse-treinen.nl  invullen

Inderdaad John, het ligt aan de ontvangerkant bij ons dus. Ik heb gedaan wat je hebt beschreven en nu zie ik de plaatjes wel, Dank voor de tip, weer wat geleerd  :wink: (en Jan uiteraard ook bedankt!).

Nou het ligt eigenlijk er aan dat ik een HTTP site heb en Chrome daar een beetje ( te ) voorzichtig mee omgaat , gevolg is wel dat minstens de helft van de websites ter wereld de afbeeldingen niet meer doorlinken in chrome.  Kun jij wel gewoon naar mijn website in Chrome , Ronald , of geeft ie dan ook een of andere waarschuwing.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Direct naar jou website is geen probleem Jan. Het gaat om de link naar de afbeeldingen, hier steekt Chrome een stokje voor.


Firefox heeft dit probleem niet maar die heeft weer een ander dingetje. De link naar ongelezen berichten werkt niet.



JohnT

Sorry John. Ik heb FireFox en klik altijd na het inloggen op de ongelezen berichten regel. Gaat altijd goed hier. Geen probleem.
Wel moet ik soms de pagina verversen om mijn eigen foto's te zien, maar ook niet altijd.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Citaat van: JohnT op februari 15, 2021, 19:20:16
Firefox heeft dit probleem niet maar die heeft weer een ander dingetje. De link naar ongelezen berichten werkt niet.

JohnT

werkt al jaren perfect bij mij met Firefox.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: JohnT op februari 15, 2021, 19:20:16
Direct naar jou website is geen probleem Jan. Het gaat om de link naar de afbeeldingen, hier steekt Chrome een stokje voor.


Firefox heeft dit probleem niet maar die heeft weer een ander dingetje. De link naar ongelezen berichten werkt niet.



JohnT

Dankje

En die link werkt bij mij op Firefox ook prima .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N