Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Heb gister behoorlijk zitten kijken op internet of ik daar wat van vind maar niks dus  Ton en JohnT jullie hebben gelijk maar nu ben ik er hopelijk uit .

Ik heb nu dit bedacht wat denken jullie er van ?


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

juli 31, 2015, 10:31:20 #2866 Last Edit: juli 31, 2015, 10:37:00 by dutchbuilder
Hoe kom je nu met de kolen hoppers bij de kolen toren zonder de draaischijf te gebruiken?

Ik zou het zo doen , zodat de hoppers niet op het stoomgedeelte hoeven te komen.

Ton

Erare humanum est

Hier is over nagedacht!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ton ff met jouw idee aan het spellen gegaan helaas de foto kreeg ik niet goed omdat ik op een stoel stond en nu denk ik hier aan :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

O ja , zo kan het ook.

Ton
Erare humanum est

Nou nu worden jullie gek van me denk ik zo maar ik loop ook hier mee te denken namelijk de draaischijf verplaatsen en ik denk dat het zo veel beter is en niet zo eng allemaal om de schijf heen .
En ook denk ik veel beter voor de lange jongens van steam en ik kom ook veel beter uit met de aanvoer en afvoer in de richting waar nu de schijf ligt .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

De functie van de draaischijf komt beter tot zijn recht. In de vorige afbeelding had deze meer de functie van een wissel.

JohnT

Citaat van: JohnT op juli 31, 2015, 19:15:36
De functie van de draaischijf komt beter tot zijn recht. In de vorige afbeelding had deze meer de functie van een wissel.

JohnT

dus de schijf verplaatsen dus JohnT ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op juli 31, 2015, 19:27:59
Citaat van: JohnT op juli 31, 2015, 19:15:36
De functie van de draaischijf komt beter tot zijn recht. In de vorige afbeelding had deze meer de functie van een wissel.

JohnT

dus de schijf verplaatsen dus JohnT ?

Ja , ziet er veel realistischer uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dat dacht ik al dus heb ik hem daar al geplaats voor dat ik op ND ga ,kan ik er morgen mee verder gaan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo vanmiddag eens verder gegaan met de draaischijf het oogt nu al beter aan deze kant en ik kom veel beter uit nu , ik wilde het al eerder doen maar helaas niet gedaan .




nu eens kijken hoe ik verder ga een loods voor de stoom er bij of niet ik weet het nog niet maar eerst eens de rest goed aan sluiten.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit zo, Ger!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

De volgorde is ook goed, tenminste als ze het in de US net zo doen als in Duitsland.

Water nemen, ontslakken, kolen bunkeren, draaien en in de loods klaar voor de volgende reis.

JohnT


Vandaag de ash-pit aangesloten op de yard tot nu ben ik mooi uitgekomen door  de draaischijf te verplaatsen naar achter ,nu kijken wat ik met de andere twee sporen doe aansluiten op een loods maar word het niet te veel met de andere loods ?




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goed bezig Ger, Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Vind het er goe uit zien zo  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl