Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Rechts  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Tja , ik zeg ook Rechts , links is sowieso niks.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb het gedaan wat jullie voor gekozen hebben ben benieuwd hoe het er uit ziet als het droog is  ::)maar met pijn in mijn hart heb ik een test gedaan op een loc van me met met sporen van fuel en een beetje oil bij de tank van de loc .
Op de foto is het veler van kleur dan in het echt de eerste foto van er voor en de tweede er naar :





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, ik zou eerst de loc algemeen vervuilen... dit wat je nu doet is maar een deel en lijkt overdone omdat de rest brandschoon is. Zou de loc eerst lichtjes vervuilen met kwast, poeder en/of spuit en daarna pas dit soort details er ip zetten.

UP houdt zijn locs redelijk schoon dus ik zou het zeker niet overdrijven.

hier een twee taal foto's van het zand bij de sandtowers alleen wat doe ik met het zwart om het zand heen zo laten ?




En hier al een foto van het dorpje je ziet wel kwaliteit in de gebouwen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

BAH....dat zand.
Veeeeeel te veel.
Fluisteren, niet schreeuwen....

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 15, 2014, 14:00:04
BAH....dat zand.
Veeeeeel te veel.
Fluisteren, niet schreeuwen....

Ton

Pffff we komen er wel hoor weer alles er af en op nieuw
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Maak nu eerste een proefstukje met een stukje rails en wegdek.
Dadelijk help je de rest ook naar de kl.......

Ton
Erare humanum est

Nu  ???

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

nog wat gespeeld met pastelkrijtjes van de action ik hoop dat het jullie het zo bedoelen  ;)



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Netjes Ger (Y)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Subtiel Ger , netjes zo.
Ton
Erare humanum est

Veel beter.

En wat betreft die huisjes , gordijntjes in de plastic huisjes , met die grote ramen is het niet mooi als dat zo'n donker gat is.  En ik zou de 2 houten huisjes naast elkaar langs de rechter kant van die weg zetten waar je nu de 2 plastic hebt staan.

Die plastic huizen zijn meer voor de voorstad van een grote stad , die houten zijn echte company huisjes die had zo'n kolenmijn dan meerdere keurig op een rijtje voor de koempels.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ga de plastic huisjes ook niet gebruiken in die hoek is wat je zegt die houten zijn mooier dan duurt het maar langer dat die hoek klaar is.
Het Gr tankstation wat ik heb is veel te groot voor daar te zetten aan de andere kant van de brug.dus ik zet deze ook nu niet in elkaar of ik moet hem daar zetten waar nu de houten huisjes staan?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf