Welke maatschappij ???

Gestart door Jefftrack, maart 19, 2014, 17:24:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Goedenmiddag,

Ik ben veel meer modelbouwer en niet speciaal een trein liefhebber en ik heb dan ook helemaal geen verstand van locs,bij passende wagens en maatschappijen. Nu wil ik een baantje bouwen naar Amerikaans voorbeeld in het huidige tijdperk van een haven met een paar sporen en met een aantal loodsen.

Nu is mijn vraag welke maatschappij past hier het beste bij en welke locs en wagens kom je in een US haven tegen?

Mvg,

Jeffrey


Thx, ik vind de NH locs er qua kleurstelling ook wel erg stoer uit zien......

Zijn er nog andere mogelijkheden die jullie zo te binnen schieten die op een havenspoor aangetroffen kunnen worden ???

Jeffrey

Je zou iets kunnen gaan doe met deze dingen uit de Waterfront series van Walthers:

- http://www.aat-net.de/index.php?main_page=index&cPath=29_2922_68056_68191

Een carfloat werd aan de Oostkust wel gebruikt, maar ook op grotere meren in de States en Canada. Kijk maar eens:

- https://www.google.nl/search?q=carfloat&safe=off&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZLEqU4SEHsmu0QWvo4GICA&ved=0CEIQsAQ&biw=1746&bih=878




Vergeet Alaska en de staat Washington niet.

Heren bedankt voor het mee denken..... ik ben denk ik niet zo handig in Google want ik kan niet duidelijk krijgen welke bedrijven met hun locs deze havens aan doen.  :-[.... maar ga weer verder zoeken.

Jeffrey

variatie op deze vraag.
welke maatschapijen kan ik nog meer bij de Riop Grande op het terein zien, of welke maatschapij komt wel eens bij deze over de rails
ik weet wel de CB&Q , de southern pacific weet ik niet zeker
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op maart 31, 2014, 12:28:33
variatie op deze vraag.
welke maatschapijen kan ik nog meer bij de Riop Grande op het terein zien, of welke maatschapij komt wel eens bij deze over de rails