Eurospoor wie gaat?

Gestart door CSX 6400, september 13, 2012, 07:55:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik zal kijken of ik je kan vinden  ::)
Ben er zondag samen met de vriendin en een goede kennis.

Gr. Klaas
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

Zo ik ben weer terug, het was erg leuk, veel mooie banen gezien, maar natuurlijk ook het nodige rommelige geheel met 20 jaar oude modules enzo. Er stond een heel mooie amerikaanse baan, daar heb ik dus lang bij gestaan. Ik heb al heel wat beeldmateriaal. Morgen en overmorgen weer. Daarna zal ik zeker een verslagje maken.

Verder heb ik nog een aantal "Great modelrailroads" en "modelrailroad planning" overgenomen. Ik vond persoonlijk het aanbod met amerikaans spul niet eens zo tegenvallen. Natuurlijk is het niets vergeleken met het nederlandse en duitse spul.

Groet,
Paul

PS. Zit hier toevallig degene die net voor mijn neus een paar leuke schaal N stoomlokjes wegsnaaide?  ;D (die wou ik ook   >:( Leuk voor in de vitrine aangezien die H0 exemplaren te duur zijn voor een impulsaankoop)  ;D

Zo ik ben ook weer terug thuis met mijn eerste nieuwe spullen van de baan ik heb gekocht wat ik leuk vond ,veel gezien helaas geen bekenden gezien .
https://www.youtube.com/my_videos_upload

Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Alleen Martin tegengekomen. Het banenaanbod van Eurospoor begint nu wel erg slecht te worden, al die modulebanen is leuk maar moii en gedetailleerd zjn die meestal niet. De echte pronkstukjes zijn ook meestal niet modulebanen. Mijn favorieten waren de Amerikaanse havenbaan ( weet ni niet meteen hoe deze heette maar stond naast wat ik echt het topstuk vond, het kleine SN3 baantje met de werkende kraan, waren beide van Engelsen. Heb met verschillende mensen gepraat, en ze aangespoord om hier te komen kijken.  Paar wagonnetjes gekocht, railclean systeem van Woodlands Scenics, wat gebouwtjes , gereedschap en kleine mensjes.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: ger deguelle op oktober 20, 2012, 20:24:42
Zo ik ben ook weer terug thuis met mijn eerste nieuwe spullen van de baan ik heb gekocht wat ik leuk vond ,veel gezien helaas geen bekenden gezien .
https://www.youtube.com/my_videos_upload

Gr ger

Wat is de bedoeling van de link Ger, je kunt er video's uploaden?

JohnT

Hoi allemaal .

was een link wat ik daar gekocht heb :
https://www.youtube.com/watch?v=JhBdwbxYVXA
Deze doet het wel sorry .

Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wat zijn dat voor loc's Ger, welk merk ?  Je wilde toch DCC gaan rijden, zijn die dan wel makkelijk DCC te maken?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 21, 2012, 17:49:55
Wat zijn dat voor loc's Ger, welk merk ?  Je wilde toch DCC gaan rijden, zijn die dan wel makkelijk DCC te maken?

Hoi jan .

die bruine is van :atlas /pennsylvania
die rode zilver is van :rivarossi /santa fe

Ik heb deze gekocht voor al wat rijdend material voor op de baan ,de volgende loks worden wel dcc en of je die makkelijk kan om bouwen weet ik niet  :-[

Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ook mij viel de kwaliteit van de banen opo Eurospoor tegen, een paar uitzonderingen daargelaten. Eerlijk gezegd
had ik niet anders verwacht, gezien de ervaringen uit het verleden. En de toegangsprijs van ? 15,- mag je "gepeperd" noemen.
Maar niet alles was negatief. De kwaliteit van de door de commerciele deelnemers aangeboden spullen was heel behoorlijk. Veel beter dan in het verleden. Ik heb dan ook wat inkopen kunnen doen voor mijn baan in aanbouw "The Fridge".

Maar niet getreurd. De liefhebbers van Amerikaans modelspoor kunnen op zaterdag 3 en 4 november a.s. bij de Spoor Groep Zuid in Roermond terecht.
Daar staan o.a. Cornfield Yard van Ronald Halma en The Mumby Luber Co. van Jac Damen.
We hebben meer dan 50 stands waaronder 17 verkoopstands met een gevarieerd aanbod, nieuw en gebruikt.   

www.msm-modelspoor.nl 

Be there,
Fredy Coenen
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Twee dagen zitten workshoppen, demoen. Even snel overheen gewandeld, maar er was idd niet erg veel wat mij kon boeien of waar het oog zich naar toe trok. Behalve het Clerveaux diorama. Erg sterk staaltje van bouwkunst..

Citaat van: shayman op oktober 22, 2012, 00:09:47

Maar niet getreurd. De liefhebbers van Amerikaans modelspoor kunnen op zaterdag 3 en 4 november a.s. bij de Spoor Groep Zuid in Roermond terecht.
Daar staan o.a. Cornfield Yard van Ronald Halma en The Mumby Luber Co. van Jac Damen.
We hebben meer dan 50 stands waaronder 17 verkoopstands met een gevarieerd aanbod, nieuw en gebruikt.   

www.msm-modelspoor.nl 

Be there,
Fredy Coenen

Hoop dat ik vrij heb genomen dat weekend Fredy, zaterdag of zondag moet eigenlijk wel gaan lukken. Is maar een half uurtje rijden.  Mooie banen die van Ronald en Jac, beide wel al gezien, maar dat mag de pret niet drukken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi,

Zaterdag geweest, een paar mooie banen gezien, her en der wat bijgekletst en wat wissels voor de nieuwe baan bij freebit gekocht, wat spul van Mininatur, wat koeien en ook de roto wheel cleaner van Woodland gekocht.
Kunnen niet naar Roermond want we staan zelf in Klazienaveen op de beurs van MSC Emmen met waarschijnlijk de enige USA-baan. We moeten dus wel de eer hoog houden. Wie weet zien en spreken we nog een forumlid, zou wel leuk zijn.

Groetjes, Wim.