us convention

Gestart door ger deguelle, mei 05, 2015, 19:54:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Hoi,


Heel leuk en wij (W&Srra) zouden daar wel een keertje willen staan.
Maar dit jaar zijn we in hetzelfde weekend bij de NMRA convention in Derby, Engeland. Ook heel leuk dachten we zo.
Wel jammer dat ze het in hetzelfde weekend organiseren.


Groetjes, Wim & Susan.

Was rond, jammer genoeg heeft de organisatie zich 3 meter in m'n baanlengte verkeken...ging niet meer passen..doorgeschoven naar 2017


3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoe gaan we dan Jan en welke dag ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Auto of trein , dag moeten we nog vast stellen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op mei 07, 2015, 00:27:27
Auto of trein , dag moeten we nog vast stellen.

Met de trein : kosten liggen ongeveer tussen de 130 en 195 euro voor 2 personen via het station in herzogenrath waar ik het heb nagevraagd .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Frankfurt is toch niet zover met de auto, kan het vanaf hier halen in een 2,5 / 3 uur

Ik heb het in mijn agend agenda gezet. Het is voor mij zo'n 5 tot 6 uur rijden dus denk dat ik een 'otelletje neem.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Citaat van: BvDoorn op mei 07, 2015, 10:25:07
Ik heb het in mijn agend agenda gezet. Het is voor mij zo'n 5 tot 6 uur rijden dus denk dat ik een 'otelletje neem.

Bart als je het niet erg vind kun je  in de woonkamer  hier slapen bij ons  ;) op een logeerbed is  goedkoper dan hotel
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger, vriendelijk aangeboden maar zal er geen gebruik van maken. De vrouw gaat ook mee, we maken er een lang weekeind uit van.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Treinkaartjes zijn altijd goedkoper te krijgen, maar met de auto kan ook.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hallo.

Als kleine bijdrage in jullie reiskosten is er in dat verre oord bij Herberts Crossing altijd wel wat koffie met een koekje te scoren!
Meer kan ik helaas niet aanbieden maar het is wel goed bedoeld.
Tot ziens daar.
Wim, ik ben ook jaren naar Engeland, naar de N.M.R.A.Conventies in het bijzonder, geweest en dat is heel gezellig, veel plezier daar!

Groeten van René.