Even voorstellen Marco1974

Gestart door marco1974, april 30, 2015, 21:17:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo allemaal,

Na enige tijd als gast hier op het forum te hebben rond gekeken, vond ik het wel een tijd om mezelf aan te melden.

Mijn naam is Marco, ik ben 40 jaar en woonachtig in Breda.  Al vanaf ik klein was heb ik met modeltreinen gepeeld, eerst nog met HO Fleischmann en vanaf eind 90er jaren via een oom van mij geinteresseerd geraakt in amerikaanse treinen.

Met een vriendengroepje zijn we in Zundert met een amerikaanse baan bezig op een zolder van 8x15m. De scenery op deze baan is jaren 50-60, maar we kunnen ook gewoon met modern spul rijden.

Daarnaast hebben we sinds twee jaar een nieuw huis met een redelijk grote zolder, waar ik zelf met een baantje bezig, hiervan is de onderbouw nu zo goed als klaar en liggen de eerste stukken rails en wissels erin. Het baanplan van deze baan is gebaseerd op de Pennsylvania Division of the Maryland_Pennsylvania RR deze baan is beschreven in de Modelrailroader van december 2005 en Model Railroad Planner 1997.

Genoegen plannen, en ruimte om aan beide banen te werken alleen iets minder tijd, maar ja wie heeft dan wel.

Hopelijk kan ik collega bouwers op dit forum helpen met de ervaringen die ik in de jaren op heb gedaan.

groeten

Marco


Welkom Marco
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom Marco!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Welkom Marco en hopelijk kunnen we jou ook helpen met onze ervaringen.

Ton
Erare humanum est

welkom Marco

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Welkom Marco.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Marco
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi johnT,

Nee dat ben ik niet, toevallig misschien iemand met dezelfde naam.

groeten Marco

Marco,

Welkom op dit forum!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ook van mijn kant, hartelijk welkom op dit Forum Marco.
Hans, liefhebber On30 + H0

Marco welkom
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi,


Welkom. Hoor je niet vaak, iemand met ruimte genoeg.


Groetjes, Wim.


Welkom marco,

Ben benieuwd naar foto`s van je om te zien welke ervaringen je in de jaren hebt opgedaan.
groeten John LC

www.lostcreek.nl